گوهر خیراندیش با رودی یانگ بلاد به دهلی رفت/ عکس

گوهر خیراندیش با رودی یانگ بلاد به دهلی رفت/ عکس

«فصل قاصدک» ساخته مریم پیربند با حضور بازیگرانی چون رودی یانگ بلاد، بازیگر فیلم «آپوکالیپتو» اثر مل گیبسون، گوهر خیراندیش و سعید بدریه، ستاره سینمای مصر در بخش رقابتی جشنواره فیلم بین‌المللی دهلی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجمین جشنواره بین‌المللی دهلی از ۲۵ تا ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (۵ تا ۷ فروردین ۱۴۰۱) در دهلی نو، کشور هند در حال برگزاری است.

طبق آمار ارائه شده توسط وبسایت این جشنواره، از میان فیلم‌های ثبت‌نام شده، ۱۶ فیلم بلند در بخش مسابقه حضور دارند و «فصل قاصدک» ساخته مریم پیربند از ایران در کنار ۱۵ فیلم از سراسر جهان به رقابت می‌پردازد. پنجمین جشنواره بین‌المللی دهلی در بخش‌های فیلم‌های سینمایی بلند، مستند سینمایی، فیلم‌های کوتاه و مستند، انیمیشن، سریال اینترنتی، فیلم‌های موبایلی و فیلم‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

این دومین حضور بین‌المللی «فصل قاصدک» است. این فیلم در ماه ژانویه سال جاری موفق به دریافت جایزه «رز زرد» از چهاردهمین جشنواره جیپور شد.

«فصل قاصدک» به نویسندگی و کارگردانی مریم پیربند با حضور بازیگران و عواملی از کشورهای ایران، ایتالیا، یونان، مصر، اکراین، آمریکا و آفریقا در لس‌آنجلس فیلمبرداری و توسط علیرضا پیربند در ایران تدوین شده است.

«فصل قاصدک» داستان یک خانواده مهاجر ایرانی است که با فرار دخترشان از مراسم عروسی، با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند. از نکات قابل توجه این فیلم حضور رودی یانگ بلاد، بازیگر فیلم «آپوکالیپتو» اثر مل گیبسون، مقابل گوهر خیراندیش و سعید بدریه ستاره سینمای مصر است.

دیگر بازیگران این فیلم رضا موسوی، نیما جعفری و سایه یابنده، استن ھارینگتون، ایان لایر، شانون موری، ارین میراکل، آنابل مونرو و مایکل مینو هستند.

گوهر خیراندیش با رودی یانگ بلاد به دهلی رفت/ عکس

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

چه شد که مریلا زارعی جای شبنم مقدمی را در «جیران» گرفت؟

ش مارس 26 , 2022
شبم مقدمی می‌گوید علاقه بسیاری به حضور در سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی در نقش مهدعلیا، مادر ناصرالدین‌شاه داشته، نقشی که ایفای آن اکنون بر عهده مریلا زارعی است، اما از آن جایی که تاریخ دقیق آغاز فیلمبرداری مشخص نبوده است، مقدمی به ناچار با پروژه‌های دیگر قرارداد همکاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000