هوشنمدسازی مرزهای ایران در اولویت دستورکارها

هوشنمدسازی مرزهای ایران در اولویت دستورکارها

اعتماد آنلاین نوشت : فرمانده مرزبانی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: توجه ویژه به معیشت، تقویت امکانات، تجهیزات و خوشایندسازی محیط خدمت از مهمترین اولویت‌های مرزبانی در سال جدید است.

سردار احمدعلی گودرزی به تشریح برنامه‌های مرزبانی در سال ۱۴۰ پرداخت و اظهار داشت: توجه ویژه به معیشت، تقویت امکانات، تجهیزات و خوشایندسازی محیط خدمت را از مهمترین اولویت های مرزبانی در سال جدید است.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های ما که با جدیت بر روی آن متمرکز هستیم بحث هوشمندسازی و ارتقای توان عملیاتی و آموزشی مرزبانان است که بتوانند به وظایف ذاتی خود به نحو احسن عمل کنند.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: یکی از افتخارات مرزبانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که پایگاه مردمی دارد و در این راستا ما در طول سال و به طور مستمر در اقصی نقاط مرزهای کشور با مرزنشینان، معتمدان و روحانیون مناطق مرزی که مرزیاران افتخاری هستند جلسات و نشست داشته و هماهنگی و تعامل خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان وجود دارد.

هوشنمدسازی مرزهای ایران در اولویت دستورکارها

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اقتدار و آمادگی مرزبانی در حراست از مرزهای کشور ، گفت: ما در سال جدید به ویژه در مرزبانی استان کردستان بحث معیشت و منازل سازمانی مرزبانان، تهیه امکانات و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و خوشایندسازی محیط را در دستور کار خود قرار داده تا کارکنان با روحیه مضاعف به پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی بپردازند.

سردار گودرزی به اقدامات صورت گرفته در حوزه معنویت مرزبانان اشاره کرد و بیان داشت: در لحظه حلول سال نو آیات عظام، امام جمعه و علمای اهل‌سنت در کنار مرزبانان غیور در یگان‌های مرزی حضور داشتند که این موضوع نقش مهمی در ارتقای روحیه معنوی کارکنان داشت.

وی به ساختار جدید مرزبانی که با موافقت فرمانده معظم کل قوا ابلاغ شده است، اشاره و خاطرنشان کرد: مرزبانی به عنوان یک نیرو در تابعیت انتظامی کل کشور سازماندهی شده است که امیدواریم شاهد افق‌های روشنی در بحث مرز و مرزبانی باشیم.

این مقام ارشد در مرزبانی کشور عنوان کرد: امروز کارکنان و دانشجویان تا سطح دکتری در دانشکده علوم و فنون مرزی مشغول به تحصیل و گذران دوره‌ای تخصصی هستند که بکارگیری این نیروها در مرزبانی، تأثیر قابل توجهی در توفیق مرزبانی خواهد داشت.

وی به ارتقای سطح معیشت مرزنشینان اشاره کرد و افزود: دولت و وزارت کشور طرح‌‍هایی را در زمینه تسهیل معیشت مرزنشینان در دستور کار داشته که امیدواریم با اجرای آن شاهد شکوفایی هرچه بیشتر مرزهای کشور باشیم.

فرمانده مرزبانی کشور حراست و پاسداری از مرزهای کردستان که مردم نجیب و مسلمان آن در ایثار و فداکاری زبانزد هستند افتخاری بزرگ برای مجموعه مرزبانی دانست و ابراز داشت: تأمین امنیت و مشاهده مردمانی که با آرامش و آسایش مشغول زندگی خود هستند، مایه شادی و مباهات ماست.

سردار گودرزی مرزنشینان را صاحبان اصلی مرزها دانست و بیان داشت: ارتباط ما با مرزنشینان که مرزیاران افتخاری ما هستند بسیار حسنه بوده و خدمتگزاری آن موهبتی الهی برای مرزبانان است.

۲۱۲۱۲

پست بعدی

گوهر خیراندیش با رودی یانگ بلاد به دهلی رفت/ عکس

ش مارس 26 , 2022
«فصل قاصدک» ساخته مریم پیربند با حضور بازیگرانی چون رودی یانگ بلاد، بازیگر فیلم «آپوکالیپتو» اثر مل گیبسون، گوهر خیراندیش و سعید بدریه، ستاره سینمای مصر در بخش رقابتی جشنواره فیلم بین‌المللی دهلی به نمایش درمی‌آید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجمین جشنواره بین‌المللی دهلی از ۲۵ تا ۲۷ مارس ۲۰۲۲ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000