قالیباف : همه پول فروش نفت فقط به حساب خزانه واریز می‌شود

قالیباف : همه پول فروش نفت فقط به حساب خزانه واریز می‌شود

فارس نوشت : رئیس مجلس تاکید کرد: مجلس با الزام بانک مرکزی به واریز همه منابع حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی به حساب خزانه و بستن سایر حساب‌ها، شفافیت و انضباط مالی شرکت‌های وابسته به وزارت نفت را افزایش داد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس تاکید کرد: مجلس با الزام بانک مرکزی به واریز همه منابع حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی به حساب خزانه و بستن سایر حساب‌ها، شفافیت و انضباط مالی شرکت‌های وابسته به وزارت نفت را افزایش داد.

قالیباف : همه پول فروش نفت فقط به حساب خزانه واریز می‌شود

بیشتر بخوانید:

رئیس مجلس در طی توئیتی نوشت: یکی از معضلات اداره کشور، تعدد حساب‌های درآمدی وعدم نظارت دقیق بر منابع حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی است.

وی ادامه داد: ‏مجلس با الزام بانک مرکزی به واریز همه منابع فوق به حساب خزانه و بستن سایر حساب‌ها، ضمن رفع این ایراد، شفافیت و انضباط مالی شرکت‌های وابسته به وزارت نفت را افزایش داد.

۲۱۲۱۲

پست بعدی

سوزش زبان نشانه چه بیماری‌هایی است؟

ش مارس 26 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: سوزش زبان یکی از مشکلات آزاردهنده‌ای است که بسیاری از آن رنج می‌برند و علل آن در افراد متفاوت است. انجمن متخصصان گوش و حلق و بینی آلمان می‌گویند سوزش زبان دلایل مختلفی دارد که مهمترین آن‌ها حساسیت به فلزاتی مانند نیکل، کروم، جیوه و سوء تغذیه است اما نباید از کمبود ویتامین هایی مانند کمبود آهن، کمبود ویتامین B۹، ویتامین B۱۲ و ویتامین C درباره شدت گیری سوزش زبان غافل شد. این انجمن اضافه کرد که سوزش زبان در برخی مواقع می‌تواند به دلیل عفونت قارچی یا GERD، هپاتیت، بیماری سلیاک، بیماری مجاری صفراوی، کولیت اولسراتیو، دیابت، نقرس و اختلالات تیروئید باشد. سوزش زبان همچنین درباره (فیبرومیالژیا) یا سرطانی مانند بیماری هوچکین (نوعی لنفوم) هشدار می‌دهد. علاوه بر این، سوزش زبان ممکن است از عوارض جانبی برخی داروها مانند داروهای فشار خون بالا، داروهای افسردگی و داروها در طول شیمی درمانی سرطان باشد. بیشتر بخوانید: ۶ عامل خطرزا برای کبد را بشناسید ۲۳۳۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000