حضور ایران در نمایشگاه نظامی قطر ، دستاورد سفر رئیسی؟

حضور ایران در نمایشگاه نظامی قطر ، دستاورد سفر رئیسی؟

ایرنا نوشت: مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور، حضور محصولات ایرانی در «نمایشگاه صنایع دفاعی دوحه» و اتصال شبکه برق ایران و قطر را بخشی از دستاوردهای سفر رئیسی به این کشور برشمرد.

«محمد مهدی رحیمی» شامگاه جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: یکماه پس از سفر رئیس جمهور به قطر، محصولات ایرانی به نمایشگاه نظامی دوحه رسیدند و به زودی بستر اتصال شبکه برق دو کشور هم فراهم خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به نگرانی آمریکا از حضور ایران، یادآور شد: طبیعی است دشمن از موفقیت‌های #سیاست_همسایگی دولت مردمی عصبانی باشد. خدا رحمت کند شهید بهشتی را که جمله زیبایی درباره این عصبانیت داشت.

محصولات ایران چگونه به نمایشگاه نظامی قطر راه یافت؟

بیشتر بخوانید:

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته در بیانیه‌ای با ابراز نگرانی از حضور جمهوری اسلامی ایران در «نمایشگاه صنایع دفاعی دوحه»، اعلام کرده بود: ما کاملاً حضور آن‌ها در این نمایشگاه و نمایشگاه پدافند دریایی را رد می‌کنیم.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

رشد ۷۵ درصدی امدادرسانی هلال احمر در مواجهه با حوادث

ش مارس 26 , 2022
ایسنا نوشت:دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در تشریح خدمات امداد نوروزی هلال‌احمر گفت: از روز ۲۵ اسفند تا پنجم فروردین، امدادگران به بیش از ١٥ هزار حادثه‌دیده امدادرسانی کردند. سلیمانی در تشریح خدمات این جمعیت در اجرای طرح امدادونجات نوروزی گفت: با شروع طرح از روز ۲۵ اسفندماه تا پنجم فروردین ۱۴۰۱، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000