امدادرسانی به بیش از ۱۰هزار نفر مسافر از سوی هلال احمر

امدادرسانی به بیش از ۱۰هزار نفر مسافر از سوی هلال احمر

در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر ، تا کنون به ۱۰ هزار و ۵۰۴ نفر امداد رسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر کشور از روز ۲۵ اسفند ماه امسال امدادرسانی خود به مسافران نوروزی را آغاز کرده است. در این طرح که با عنوان طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ شناخته شده است تا پایان روز سوم فروردین ماه ۱۱۷۷ مورد مأموریت انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۴ درصد رشد داشته است.

این در حالی است که ۶۳۱ مورد از این عملیات‌ها مربوط به حوادث ترافیکی بود که در این بخش هم شاهد رشد ۳۶ درصدی بوده‌ایم، همچنین ۵۵ مورد از مأموریت‌ها مربوط به عملیات امداد و نجات در کوهستان بوده است که در مقایسه با سال گذشته رشد ۶ درصدی داشته است.

بر اساس گزارش منتشر شده ۶۵۲ نفر توسط امدادگران هلال احمر نجات داده و به مناطق امن منتقل شدند و در کل به ۱۰ هزار و ۵۰۴ نفر امداد رسانی شده است؛ همچنین ۵۳۱ نفر به مراکز درمانی منتقل و دو هزار و ۴۴۴ نفر هم خدمات سرپایی دریافت کردند.

برای دو هزار و ۳۶۹ نفر اسکان اضطراری ایجاد شد و ۱۳۹ مصدوم که در سوانح ترافیکی دچار حادثه شده بودند هم نجات پیدا کردند.

بیشترین مأموریت‌های هلال احمر در استان‌های خوزستان با ۱۰۷ مورد، اصفهان با ۹۳ مورد و آذربایجان شرقی و مازندران با ۸۱ مورد انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

47231

پست بعدی

کالبدشکافی هزارتوی انتخابات / حجاریان : خاتمی در دو انتخابات اخیر اشتباه کرد / خیلی از اصولگرایان عاقل شده اند و می توانند «چانه زنی در بالا» کنند

پ مارس 24 , 2022
سالنامه نوروزی شرق نوشت : سعید حجاریان گفت: فتح سنگر به سنگر کاملا سخنی قانونی و بجا بود. آقای خاتمی توانسته بود انتخابات ریاست جمهوری را پیروز شود، بعدش مجلس را هم به دست آوردیم و بعد از آن شوراها را هم پیروز شدیم. من هم گفتم وقتی باد موافق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000