پیکر آیت الله ری شهری تشییع شد + عکس

پیکر آیت الله ری شهری تشییع شد + عکس

جماران نوشت: مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله محمد محمدی ری شهری (ره)، وزیر اسبق اطلاعات و عضو فقید مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت فقید آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) صبح امروز ابتدا از مقابل منزل این عالم ربانی واقع در شهرک قائم آغاز و سپس پیکر وی به شهرری منتقل و بر روی دستان مردم تشییع شد.

در این مراسم حجج الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، وحید حقانیان معاون اجرایی بیت رهبری، سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) و محمد شریعتمداری وزیر سابق کار و تعدادی دیگر از مسئولان کشوری حضور داشتند.

مراسم تشییع پیکر این عالم در شهرری از میدان اصلی قبله تهران آغاز و تا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور مسؤولان کشوری و لشکری، علما و روحانیت و مردم ادامه یافت.

پس از مراسم تشییع حجت الاسلام حسینی بوشهری نماز میت را بر پیکر آیت الله ری شهری اقامه کرد.

گفتنی است پیکر آیت الله ری شهری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) آرام گرفت.

پیکر آیت الله ری شهری تشییع شد + عکس

پیکر آیت الله محمد محمدی ری شهری تشییع شد

پیکر آیت الله ری شهری تشییع شد + عکس

۲۱۲۱۷

پست بعدی

تزریق نزدیک به ۳۲ هزار دز واکسن

پ مارس 24 , 2022
بنابراعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته ۳۱ هزار و ۹۱۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا کنون ۶۳ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۱۱۲ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۲۸۱ نفر دُز دوم و ۲۵ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۶۷۵ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۶ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۶۸ دُز رسید. همچنین در شبانه روز گذشته ۳۱ هزار و ۹۱۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. بیشتر بخوانید: قبل از واکسن زدن، مصرف دارو توصیه نمی‌شود کرونا باعث دیابت هم می‌شود؟ ۴۷۲۳۱

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000