مهران مدیری و پیمان معادی را رایگان ببینید

مهران مدیری و پیمان معادی را رایگان ببینید

فیلم سینمایی «درخت گردو» با بازی بازیگرانی چون مهران مدیری و پیمان معادی از ۵ فروردین در تلوبیون (سرویس پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صـدا و سـیما) به صورت رایگان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهارمین اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی در تلوبیون (سرویس پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صـدا و سـیما)، از صبح روز جمعه، ۵ فروردین با نمایش «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان آغاز می‌شود.

«درخت گردو» به تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی محصول سال ۱۳۹۸ است و در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، در ۱۱ رشته نامزد شد و دو سیمرغ بلورین کسب کرد.

داستان این فیلم در سه بازه زمانی و براساس زندگیِ واقعی فردی رنج‌کشیده اهل کردستان، به نام قادر مولان‌پور در روستایی نزدیک سردشت روایت می‌شود که خانواده‌اش درگیر فاجعه بمباران شیمیایی بوده‌اند.

پیمان معادی، مینا ساداتی، مینو شریفی و مهران مدیری بازیگران اصلی و ابراهیم امینی و حسین حسنی نویسندگان «درخت گردو» هستند. موسیقی «درخت گردو» را حبیب خزایی‌فر ساخته و تیتراژ این فیلم را علیرضا قربانی خوانده است.

پیشتر سه فیلم سینمایی «منصور»، «تک‌تیرانداز» و «یدو» نیز در تلوبیون به صورت رایگان اکران شده بود.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

انهدام باند بزرگ قمار با ۱۱۰۰ میلیارد تومان گردش مالی

پ مارس 24 , 2022
ایرنا نوشت: معاون اجرایی پلیس فتا انتظامی کشور از انهدام باند بزرگ قمار و شرط بندی آنلاین با گردش مالی بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان مازندران خبر داد. سرهنگ حسین ابراهیمی با تشریح این خبر اظهار داشت: با اقدام عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000