عیددیدنی خواهران برومند؛ مرضیه و احترام/ عکس

عیددیدنی خواهران برومند؛ مرضیه و احترام/ عکس

احترام برومند عکسی از عیددیدنی خود با خواهرش، مرضیه برومند، خالق «قصه‌های تابه‌تا (زی‌زی گولو)»، «خونه مادربزرگه»، «مدرسه موش‌ها» و… منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احترام برومند، مجری سال‌های دور تلویزیون، بازیگر و همسر زنده‌یاد داوود رشیدی با انتشار عکسی از خود در کنار خواهرش، مرضیه برومند، کارگردان شناخته‌شده از عیددیدنی خود با او خبر داد.

احترام‌ برومند، مجری برنامه کودک تلویزیون در سال‌های پیش از انقلاب، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۶ با برنامه کودک در تلویزیون آغاز کرد و تا سال ۱۳۵۸ به این فعالیت ادامه داد. او خواهر مرضیه برومند و راضیه برومند، همسر زنده‌یاد داود رشیدی و مادر لیلی و فرهاد رشیدی است. برومند پس از سال‌ها دوری از صحنه، نهم اردیبهشت ۱۳۸۹ به عنوان مجری در جشن انجمن تئاتر کودک و نوجوان حضور یافت.

نام مرضیه برومند، کارگردان، نویسنده، عروسک‌گردان، صداپیشه و بازیگر نیز برای بسیاری یادآور نام آثاری به یادماندنی چون «قصه‌های تابه‌تا (زی‌زی گولو)»، «خونه مادربزرگه»، «مدرسه موش‌ها» و… است.

عیددیدنی خواهران برومند؛ مرضیه و احترام/ عکس

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

موافقت با درخواست امنیتی مهم محسن رضایی

پ مارس 24 , 2022
جماران نوشت: امام خمینی در چهارم فروردین ماه سال ۶۶ حکمی خطاب به محسن رضایی صادر کرد. در چهارم فروردین ماه سال ۶۶ مطابق با بیست و سوم رجب سال ۱۴۰۷ در حکمی خطاب به محسن رضایی (فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) با انتصاب سرپرست حفاظت اطلاعات ستاد کل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000