نماینده مجلس: تولید قوانین در کشور محدود شود / ۱۲هزار عنوان قانون داریم که نسبت به سایر کشورها بسیار زیاد است

نماینده مجلس: تولید قوانین در کشور محدود شود / ۱۲هزار عنوان قانون داریم که نسبت به سایر کشورها بسیار زیاد است

میزان نوشت: نجم آبادی گفت: بیش از ۱۲هزار عنوان قانون داریم که این رقم نسبت به سایر کشورها بسیار زیاد است؛ لذا ما باید تولید قوانین در کشور را محدود کنیم و همچنین به عملیاتی کردن این قوانین توجه داشته باشیم.

بهروز محبی نجم آبادی در ارزیابی خود مبنی بر رویکرد نظارتی مجلس در سالی که گذشت اظهار داشت: به واقع دیوان محاسبات کشور به عنوان بال نظارتی مجلس قلمداد می‌شود.
وی تاکید کرد: از این رو سال گذشته دیوان محاسبات کشور دوران پرکاری را سپری کرد و یکی از موفق‌ترین دوران مدیریتی خود را رقم زد.
این نماینده مجلس اظهار داشت: دیوان محاسبات در سال گذشته به سرعت گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرد و حتی پیشنهادات مناسبی را برای بودجه سال ۱۴۰۰ آماده ساخت.
وی تاکید کرد: همچنین در کنار این موضوعات مجلس هم یکی از روزهای خود را به روزهای نظارتی صحن تبدیل کرد و پیرامون موضوعات مختلف از مسئولین گزارش‌هایی را دریافت کرد. البته بنده معتقدم مقداری این فرآیند نظارتی قابل قبول نیست و مجلس باید خیلی بیشتر از این‌ها به موضوعات نظارتی ورود پیدا کند.

نماینده مجلس: تولید قوانین در کشور محدود شود / ۱۲هزار عنوان قانون داریم که ا نسبت به سایر کشورها بسیار زیاد است

این نماینده مجلس با اشاره به تورم قوانین در کشور بیان داشت: ما بیش از ۱۲ هزار عنوان قانون داریم که این رقم نسبت به سایر کشورها بسیار زیاد است؛ لذا ما باید تولید قوانین در کشور را محدود کنیم و همچنین به عملیاتی کردن این قوانین توجه داشته باشیم.
این نماینده مجلس اظهار داشت: مجلس اگر بتواند بیش از پیش به حوزه نظارت ورود پیدا کند حتماً امور مردم ساماندهی بهتری پیدا خواهد کرد.

۲۱۲۱۵

پست بعدی

تاکنون چند میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟

چ مارس 23 , 2022
معاون مسکن و ساختمان مجموع عملیات اجرایی واحدهای مسکونی حمایتی را تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن ۸۷۰ هزار واحد برشمرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود محمودزاده گفت: ۵۴۰ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های حمایتی مسکن از قبل وجود داشت که عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود و وارد فاز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000