نماینده مجلس : اصلاح نظام پرداخت ناعادلانه فعلی ضروری است

 نماینده مجلس : اصلاح نظام پرداخت ناعادلانه فعلی ضروری است

میزان نوشت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت : کلیه افرادی که از بیت‌المال حقوق می‌گیرند، باید در قالب یک نظام پرداخت عادلانه ما به ازای کارکردشان را دریافت کنند.

علی اکبر کریمی با اشاره به پرداخت نامتوازن حقوق‌ها و نارضایتی در این بخش، گفت:هر کدام از دستگاه‌ها وظایف و ماموریت‌های متنوعی را برعهده دارند و تعیین سطح اهمیت جایگاه‌ها الزاما کار ساده‌ای نیست.
وی تصریح کرد: با این حال جبران برخی از زحمات صرفا با یک پرداخت کار سختی است، اما در عین حال کلیه افرادی که از بیت‌المال حقوق می‌گیرند، باید در قالب یک نظام پرداخت عادلانه ما به ازای کارکردشان را دریافت کنند.

 نماینده مجلس : اصلاح نظام پرداخت ناعادلانه فعلی ضروری است

بیشتر بخوانید:

این نماینده مجلس بیان داشت: متاسفانه ما از دو جهت با بی عدالتی در نظام پرداخت فعلی مواجه هستیم. ابتدا باید گفت که پرداختی لازم برای تامین معیشت یک فرد باید در سطحی باشد که قابل قبول باشد و بتواند معیشت یک فرد را تامین کند و از طرف دیگر تبعیضی که بین سازمان‌های مختلف وجود دارد این هم وجه دیگری از بی عدالتی در نظام پرداخت است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
کریمی تاکید کرد: امیدواریم همانطور که رئیس جمهور وعده دادند در این زمینه اقدام شود و بی عدالتی در نظام پرداخت‌ها در سال جدید برطرف شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: همه ما در حال حاضر قبول داریم که این نظام پرداخت، نظام عادلانه و صحیحی نیست و باید تلاش شود اصلاحات در این بخش مدنظر قرار گیرد.

۲۱۲۱۵

پست بعدی

امثالِ تتلو رقبای اصلی روشنفکران امروزِ ایرانند

س مارس 22 , 2022
حجت‌الاسلام رسول جعفریان در گفت‌وگویی با موضوع «روشنفکری و روشنفکران در ایران» می‌گوید سالانه باید ده‌ها کنفرانس با رویکرد بی‌طرفانه در حوزه مسائل اندیشه‌ای و ده‌ها نشست علمی در حوزه علوم سیاسی برگزار شود اما غالب آن‌چه هست و بیشتر هم با بودجه‌های دولتی، تکرار مکررات زیر سایه خودسانسوری است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000