فرمان ویژه رئیسی درباره جانبازان

فرمان ویژه رئیسی درباره جانبازان

ایرنا نوشت: رئیس‌جمهور با حضور در مجتمع بازتوانی جانبازان اعصاب و روان نیایش و گفت‌وگوی چهره به چهره با جانبازان سرافراز بستری در این مرکز، رئیس بنیاد شهید و وزیر بهداشت را مأمور تأمین نیازهای درمانی جانبازان کرد.

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» صبح روز سه‌شنبه در دومین روز از نوروز ۱۴۰۱ در مجتمع بازتوانی جانبازان اعصاب و روان نیایش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با توضیحات مسئولان در جریان جزئیات فعالیت‌ها و خدمات درمانی این مجتمع برای جانبازان قرار گرفت.

رئیس‌جمهور همچنین در جریان این بازدید، به‌صورت رودررو و چهره به چهره با تعدادی از جانبازان حاضر در این مجتمع گفت‌وگو کرد و با حوصله پای سخنان و انتظارات آنان نشست.

آیت‌الله رئیسی خطاب به رئیس بنیاد شهید و مسئولان این آسایشگاه تأکید کرد: جانبازان عزیز و سرافراز کشورمان در روزگار سختی و تهاجم همه جانبه دشمن به ایران اسلامی، خانواده و همه دارایی خود را رها کرده و جان عزیز و سلامتی‌شان را برای دفاع از هم‌میهنان و ارزش‌های والای اسلام فدا کردند و امروز همه ما باید نهایت تلاش خود را برای خدمت به آنان، تأمین آسایش و رفع مشکلات‌شان به کار گیریم.

رئیس‌جمهور همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور داد ارائه خدمات درمانی متناسب با جانبازان را در زمینه‌های مختلف با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

مأموریت رئیس‌جمهور به بنیاد شهید و وزارت بهداشت برای تأمین نیازهای درمانی جانبازان

بیشتر بخوانید:

منتقدان و حامیان رئیسی درباره حذف سفره هفت‌سین از دکور پیام نوروزی چه گفتند؟ / ثبت زودهنگام اولین سوژه جنجالی قرن پانزدهم + عکس

همه وعده‌های روی زمین مانده دولت رئیسی/ قول‌هایی که به قرن جدید منتقل شد +جدول

۲۱۲۱۵

پست بعدی

معاون وزیر بهداشت: آمارهای کرونایی در حال کاهش است

س مارس 22 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت:‌ معاون وزیر بهداشت گفت: آمارهای کرونایی در حوزه سرپایی، بستری و فوتی روند کاهشی دارد. معاون درمان وزارت بهداشت در سمنان گفت: تعداد بیماران سرپایی و بستری و میزان فوتی‌ها در شرایط بهبودی به سر میبرد و امارها روند کاهشی دارد در صورت استمرار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به شرایط قبل از موج ششم برمیگردیم. مهم‌ترین توصیه‌های این روزها، رعایت فاصله گذاری و زدن ماسک است. مقرر شده تا تجهیزات پزشکی استان سمنان مثل ام آر ای، و شتاب دهنده‌های درمان سرطان به زودی مورد حمایت قرار بگیرد. کریمی گفت: استان سمنان در حوزه سرانه تخت در فهرست استان‌های برتر قرار دارد. بیشتر بخوانید: افزایش تعداد مرگ و میر کرونایی در شبانه روز اخیر استفاده فراوان از وسایل دیجیتال، یادگیری کودکان را مختل می‌کند 47231

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000