دفاع مهران مدیری از اهالی موسیقی و تئاتر: هیچ‌کس حمایت‌شان نکرد

دفاع مهران مدیری از اهالی موسیقی و تئاتر: هیچ‌کس حمایت‌شان نکرد

مهران مدیری در دور جدید مسابقه «دورهمی» گفت اهالی موسیقی و تئاتر نزدیک به سه سال از شرایط سخت کرونایی لطمه دیدند، کسی هم فکری برای‌شان نکرد و در حالی که می‌شد حمایت کرد، کسی کاری انجام نداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سری جدید مسابقه «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و با دعوت او از چهره‌های شناخته‌شده، هنرمندان و ورزشکاران در ایام نوروز ۱۴۰۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

مدیری در اولین قسمت از دور جدید این مسابقه، میزبان سیاوش مفیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود و در بخشی از برنامه از او خواست ارزیابی خود را از اوضاع فعلی سینما، تلویزیون و تئاتر بیان کند.

مفیدی در این خصوص اظهار کرد: «همان‌طور که خود شما هم واقف هستید شرایط کار طی دو سال و نیم کرونایی برای سینما و تئاتر خیلی سخت بود و تئاتر در این شرایط خیلی بیشتر آسیب دید. بچه‌های تلویزیونی کم و بیش کار کردند ولی بچه‌های تئاتر خیلی لطمه دیدند و سالن‌ها تعطیل شدند. امیدوارم اوضاع برای کار بچه‌ها بهتر شود.»

مدیری نیز در ادامه سخنان مفیدی تصریح کرد: «بازیگرانی که در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی فعالیت می‌کنند در این مدت توانسته‌اند کارهایی بکنند، نه این که سخت نبوده، شرایط برای آن‌ها هم سخت بوده ولی بالاخره کارهایی انجام داده‌اند اما اهالی موسیقی و تئاتر نزدیک به سه سال از شرایط سخت کرونایی لطمه دیدند. کسی هم فکری برای‌شان نکرد و در حالی که می‌شد حمایت کرد، کسی کاری انجام نداد. امیدوارم این اوضاع بگذرد و شرایط برای همه درست شود.»

دفاع مهران مدیری از اهالی موسیقی و تئاتر: هیچ‌کس حمایت‌شان نکرد

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

۶۱۸ عملیات امدادی در ۵ روز/ ۴۱۲ حادثه‌دیده به نقاط امن منتقل شدند

د مارس 21 , 2022
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در تشریح خدمات هلال‌احمر در طرح امدادونجات نوروزی ۱۴۰۱ گفت: از ۲۵ اسفند تا پایان سال ۱۴۰۰، امدادگران به ۳۲۷۹ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000