قالیباف : باید قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم

قالیباف : باید قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم

ایسنا نوشت : رییس مجلس گفت : ان‌شاءالله در قرن جدید و سال پیش رو بتوانیم با اصلاح امورات در مملکت‌داری و با یک حکمرانی نو، تحول و پیشرفت را برای ایران عزیز در عمل محقق کنیم.

محمدباقر قالیباف با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

متن پیام ویدیویی قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ را به تمامی مردم عزیز و دوست‌داشتنی‌مان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا عرض تبریک و تهنیت می‌گویم. ان‌شاءالله سالی پر از مهربانی و دوستی و موفقیت و سلامتی برای همه شما عزیزان باشد.

در سالی که گذشت در مجلس شورای اسلامی بنده و همکارانم همه تلاشمان بر این بود که مناطق محروم را در بعد محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در اولویت بگذاریم؛ البته همین سیاست را برای سال جدید هم در دستور داریم و به گونه‌ای عمل کردیم که بتوانیم اعتبارات پارسال را در سال پیش رو، به بیش از سه برابر برای مردم عزیزمان در مناطق محروم افزایش دهیم.

ما در سال جدید برنامه هفتم توسعه را هم پیش رو داریم، ان‌شاء‌الله در این برنامه اولویت ما این است که بتوانیم از درآمدهایی که از محل انفال (از قبیل نفت و معادن و …) هست به زیرساخت‌ها اختصاص دهیم و هزینه‌های جاری را با یک اصلاح ساختاری که امسال پایه‌گذاری کردیم، از محلی جز انفال از قبیل گمرک و مالیات و مولدسازی دارایی‌های غیر مولد تامین کنیم.

ان‌شاءالله در قرن جدید و سال پیش رو که آغاز قرن نو هست بتوانیم با اصلاح امورات در مملکت‌داری و با یک حکمرانی نو، تحول و پیشرفت را برای ایران عزیز در عمل محقق کنیم. ما باید قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم.

سال نو و آغاز قرن جدید را به همه شما عزیزان عرض تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه شما آرزوی سلامتی توأم با شادابی و نشاط و عاقبت‌بخیری از خداوند متعال مسئلت دارم. سال نو مبارک.»

۲۱۲۱

پست بعدی

مهمترین حوزه مورد توجه کدام است ؟ / مرور نامگذاری سال‌ ها از سوی رهبری { ۱۳۷۳ تا ۱۴۰۱)

ی مارس 20 , 2022
قرن نو نوشت:رهبر انقلاب در سال های اخیر به شعارهای اقتصادی و مسئله تولید توجه ویژه ای نشان دادند.ایشان امسال را نیز نامگذاری اقتصادی کردند. از سال ۷۳ به بعد نیز رهبر انقلاب در پیام‌های نوروزی خود یک نام هم برای هر سال انتخاب می‌کردند که به عنوان شعار مد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000