دستاوردهای دفاعی کشور تشریح شد / پیام نوروزی فرمانده کل ارتش

دستاوردهای دفاعی کشور  تشریح شد /  پیام نوروزی فرمانده کل ارتش

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات چشمگیری را در حوزه‌های دفاعی، تحقیقاتی، آموزشی، علمی و فرهنگی در سالی که گذشت به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با آغاز سال نو و بهار طبیعت، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی با گرامی داشت یاد شهدا، عید نوروز را به ملت شریف ایران، رزمندگان و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی و خانواده بزرگ و صبور ارتش تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بهار، فصل شکفتن و سرآغاز زندگی دوباره طبیعت است که در آن اسرار عظمت و بزرگی خداوند دادار نهفته است.

عید نوروز که در فرهنگ ایران اسلامی عیدی باستانی، تاریخی و تجلی گر ارزشهای اخلاقی و انسانی است،فرصتی برای اندیشیدن،نو شدن و زدودن غبار از قلب و جان و آغاز دوباره حرکتی اندیشمندانه و امید بخش برای آینده ای بهتر است.

در این ایام که جهان شاهد جنگ، کشتار، مناقشه، شیوع بیماری و برخی اقدامات شوم ضدبشری از سوی استکبار و کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر و در حقیقت ضد بشریت است، ایران سربلند اسلامی به برکت استقرار نظام دینی و معنوی، رهبری هوشمندانه امامین انقلاب، حضور همیشه در صحنه مردم بصیر، نیروهای مخلص و انقلابی در پهنه میهن اسلامی و نیروهای مسلح جان برکف، در مصاف با تحریم‌های ظالمانه و تفکرات شوم حامیان تروریسم، مسیر آرامش، امنیت و اقتدار را با موفقیت و سرفرازی طی کرده و در برابر همه توطئه‌ها و دسیسه‌ها، مقاوم و نستوه ایستاده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان بازوی توانمند صیانت از نظام اسلامی و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، با تلاش مجاهدانه کارکنان ایثارگر و خدوم خود با همراهی همدلانه سایر قوای مقتدر مسلح، توفیقات چشمگیری را در حوزه های دفاعی، تحقیقاتی،آموزشی، علمی،فرهنگی و… به دست آورده و در راه عزتمندی ایران عزیز در سالی که گذشت علاوه بر انجام رزمایش های موفق، تولید انواع پهپادهای شناسایی، رزمی و انهدامی، شناور، زیرسطحی و رادار و انجام طرح‌های راهبردی تحقیقاتی، آموزشی و بسیاری اقدامات عزت‌آفرین و امنیت افزا و همچنین امداد رسانی به مردم آسیب دیده از بلایا و کرونا و ده‌ها اقدام اثرگذار دیگر، شهدای عزیزی تقدیم ایران اسلامی کرده است.

اینجانب ضمن گرامی داشت و تبریک تقارن روح بخش و امید آفرین ایام مبارک شعبان با این عید باستانی به همه هموطنان عزیز به ویژه کارکنان خدوم و شریف نیروهای مسلح و ارتش انقلابی بویژه همرزمان گرانقدری که در این ایام در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی امنیت را به ارمغان آورده اند و به خانواده های بزرگ و صبور ایشان و با آرزوی فرج منجی عالم حضرت بقیه الله الاعظم" عج"،یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال سلامتی، بهروزی و موفقیت آحاد ملت عزیز را در سایه سار رحمت بی منتهایش، تحت رهبری مدبرانه امام خامنه ای عزیز" مدظله العالی" خواستارم.

دستاوردهای دفاعی کشور  تشریح شد /  پیام نوروزی فرمانده کل ارتش

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۳۱

پست بعدی

اعلام سخنران مراسم تحویل سال در حرم امام

ی مارس 20 , 2022
جماران نوشت:​ مراسم تحویل سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ امروز در حرم مطهر امام خمینی آغاز می شود. در مراسم تحویل سال ۱۴۰۱ در حرم مطهر امام خمینی (س) که از ساعت ۱۸ آغاز می شود پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و مناجات خوانی، نماز مغرب و عشاء […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000