فوت همسر در تصادف / مسئول دولتی و ۳ فرزندش مصدوم شدند

فوت همسر در تصادف / مسئول دولتی و ۳ فرزندش مصدوم  شدند

ایسنا، نوشت: مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نائین گفت: در این تصادف ، یک نفر در دم فوت و ۳ نفر مصدوم شدند.

رضا عباسی اظهار کرد: شب گذشته در ساعت ۱۹:۴۵ در تماس با اورژانس نائین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۴۵ محور انارک به سمت چوپانان اعلام شد.

وی افزود: پس از آن نیروهای اورژانس انارک به محل حادثه اعزام و در مشاهده ابتدایی متوجه می‌شوند که خانم ۳۷ ساله بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرده است.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نائین تصریح کرد: در این حادثه فرماندار شاهین شهر به همراه سه فرزند خود شامل دختر ۱۲ ساله، پسر ۷ ساله و پسر ۲ ساله با آمبولانس به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند، اما متاسفانه همسر فرماندار فوت شد.

عباسی با اشاره به اینکه حال عمومی مصدومان خوب بود، خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه پس از اقدامات ابتدایی در بیمارستان نائین برای پیگیری درمان به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

برای ساخت «مستطیل قرمز»، خانه و ماشینمان را فروختیم

ی مارس 20 , 2022
حسن و حسین صیدخانی، کارگردانان«مستطیل قرمز» می‌گویند اگر هدفشان کسب درآمد بود سراغ ساخت یک فیلم دیگر می‌رفتند که دردسر کمتری هم داشته باشد اما آن‌ها به اصالت و ماجرای مهمی که پشت این فیلم است توجه کردند و حتی برای ساخت این فیلم خانه و ماشینشان را فروختند. مهسا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000