جهانگیری پیام هشدار داد

 جهانگیری پیام هشدار داد

سایت منیبان نوشت:معاون اول رئیس جمهور در دولت روحانی بدر پیامی ه مناسبت ۲۹ اسفند درباره یک "خطای جدی" هشدار داد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

۲۹ اسفند، سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران گرامی باد.

نفت یکی از بزرگترین سرمایه های توسعه ملی است و مجلس با تصویب این قانون در سال ۱۳۲۹ راهی نو برای استقلال و پیشرفت کشور گشود. اگرچه این تلاش ها با کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ ناتمام ماند

یاد مرحوم دکتر محمد مصدق و نهضت ملی شدن نفت که همچنان برتارک افتخارات تاریخی ملت ایران و مبارزات حق طلبانه و ضداستعماری منطقه می درخشد، گرامی باد.

نفت هنوز هم ظرفیت بزرگ اقتصاد ایران است که باید در خدمت توسعه همه جانبه کشور، تقویت زیرساخت های ملی، توانمندسازی جامعه و بخش خصوصی و مقابله با نابرابری و فقر باشد.

جهانگیری هشدار داد!

بیشتر بخوانید:

تجربه ای که با تاسیس حساب ذخیره ارزی و بعد از آن صندوق توسعه ملی در برنامه سوم آغاز شد، ولی در روند تحریم های ظالمانه بدرستی پیش نرفت.

امروز هم اقتصاد کشور نیازمند احیای همان نقش ملی و توسعه ای نفت است.

غفلت از سرمایه گذاری در صنعت نفت بمنظور افزایش تولید آن، در حقیقت بی توجهی به نیازها و ضرورتهای اساسی آینده است.

مسئولیت و نقش نهادی دولت در این کار تاریخی است. لذا واگذاری فروش نفت به خارج از مجاری دولت حتی به بهانه دور زدن تحریم ها را باید یک خطای جدی دانست.

از تجربه های تلخ سالیان پیش و از دست رفتن بیت المال و سرمایه های ملت نباید عبرت بگیریم؟!».

 جهانگیری پیام هشدار داد

۲۱۲۱۷

پست بعدی

خط قرمز دید و بازدیدهای نوروزی

ی مارس 20 , 2022
ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به سرعت انتقال امیکرون و نشانه های ابتلا به این سویه از ویروس کرونا، گفت: افرادی که دارای علایم و نشانه های سرماخوردگی هستند به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا(سویه امیکرون) از حضور در مهمانی و همچنین دید و بازدیدهای نوروزی اجتناب کنند. محمدمهدی مجذوبی روز یک‌شنبه افزود: این قبیل افراد همچنین باید به صورت جدی از تماس با سالمندان و همچنین ارتباط با افراد دارای بیماری های زمینه ای(قلبی، عروقی و تنفسی) پرهیز کنند چرا که آسیب پذیری این گروه از افراد در برابر ویروس کرونا بسیار بیشتر است. وی با اشاره به بهبود نسبی شرایط استان همدان به لحاظ همه گیری ویروس کرونا با گذر از پیک ششم، اظهار داشت: به رغم این شرایط، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به خصوص تزریق کامل نوبت های واکسن، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای پایداری شرایط و مهار همه گیری ویروس همچنان لازم و ضروری است. رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی، آغاز سفرها و همچنین افزایش میزان مهمانی و دورهمی های خانوادگی، رعایت دقیق و کامل موازین بهداشتی و همچنین اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا برای پیشگیری از شیوع ویروس و ابتلا به کرونا بسیار مهم و قابل توجه است. بیشتر بخوانید: چگونه حساسیت بهاره را از کرونا تشخیص دهیم؟ افت چشمگیر آمار واکسیناسیون روزانه تا نزدیک به ۱۰۰ هزار دز 47231

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000