دستگیری ۳ ضارب آمر به معروف

دستگیری ۳ ضارب آمر به معروف

فرمانده انتظامی شهرستان کوار در استان فارس، از دستگیری ضاربان آمر به معروف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی بیان کرد: در پی درگیری سه راکب موتورسوار با آمر به معروف، شناسایی و دستگیری ضاربان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلایت به نقل از پلیس فارس، هاشمی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یکی از شهروندان به دلیل تذکر لسانی به سه راکب موتورسوار که ترک‌نشینان آنان ۳ نفر مونث بوده که کشف حجاب کرده بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی کوار ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر ۳ ضارب را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

این مقام انتظامی در استان فارس با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به بزه انتسابی اعتراف کردند، عنوان داشت: افراد دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

۲۱۲۱۵

پست بعدی

فیلمی از تصادف شدید زنجیره‌ای در بزرگراه آنکارا به استانبول

ش مارس 19 , 2022
ده‌ها خودروی شخصی، اتوبوس و تریلی در بزرگراه آنکارا به استانبول به شکل زنجیره‌ای با هم برخورد کردند. این سانحه امروز به علت لغزندگی سطح جاده در تونل بولو (BOLU) رخ داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000