انتقاد تند نماینده ویژه رئیس مجلس از کمیسیون مشترک طرح صیانت

انتقاد تند نماینده ویژه رئیس مجلس از کمیسیون مشترک طرح صیانت

مهر نوشت: نماینده ویژه رئیس مجلس در هیئت عالی قوه قضائیه گفت :طرح صیانت بدون رعایت تشریفات، غیرقانونی و بدون در نظر گرفتن افکار عمومی توسط کمیسیون مشترک پیگیری شد.

موسی پورموسوی عصر شنبه در جمع خبرنگاران موضوع انسداد فضای مجازی را در طرح صیانت کذب دانست و افزود: مگر می‌شود در عصر ارتباطات و وسعت شگرف ارتباطات بین‌المللی در فضای مجازی و فلت شدن ارتباطات در شبکه‌ها انسدادی صورت گیرد.

وی با اشاره به تلاش مجلس برای ساماندهی فضای مجازی در کشور، افزود: ساماندهی فضای مجازی حق نظام سیاسی حاکم است و فعالیت در فضای مجازی به صورت قانونی ساماندهی تا مسئولیت بروز مشکلات مشخص شود.

پورموسوی با عنوان اینکه طرح صیانت بدون رعایت تشریفات، غیرقانونی و بدون در نظر گرفتن افکار عمومی توسط کمیسیون مشترک پیگیری شد، تصریح کرد: این موضوع موجب واکنش‌های منفی به طرح صیانت از فضای مجازی شد، اما اگر طرح به صورت قانونی تبیین و ابعاد مختلف افکار عمومی درنظر گرفته شود و در جامعه متخصص رأی‌گیری مورد بررسی و رأی‌گیری قرار گیرد، فکر نمی‌کنم کسی مخالفتی با نتیجه آن داشته باشد.

ادامه پینگ پنگ «صیانت» میان بهارستان و پاستور / سکوت قالیباف شکست

بیشتر بخوانید:

ادامه آوارگی «صیانت»،میان بهارستان و پاستور / طرح ناپخته تندروها، طفل سرراهی شد

رئیسی موافق طرح صیانت است؟

عضو شورای پژوهشی مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد طرح همسان سازی حقوق دریافتی کارکنان دولت گفت: ۹۰ درصد حقوق شاغلین هم‌تراز به هر فرد بازنشسته پرداخت می‌شود و این موضوع به دولت ابلاغ شده است.

پورموسوی با ابراز تأسف از جمعیت زیر خطر فقر بیان داشت: متأسفانه تعداد زیادی از جامعه ما زیر خط فقر زندگی می‌کنند که امیدواریم در سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی با پیگیری‌های دولت و مجلس رقم بخورد.

وی گفت: مسلماً عدالت که شعار اصلی دولت مردمی جناب آقای رئیسی است پیگیری و طرح فوق در همین چارچوب تعریف می‌شود و دولت نیز در تلاش برای سازوکارها و تأمین منابع مالی این طرح است و می‌کوشد تا معیشت مردم را کنترل کند تا دچار مشکل نشود.

21231

پست بعدی

خبر خوش برای بازنشستگان/ جزییات تازه درباره واریز حقوق بازنشستگان

ش مارس 19 , 2022
حقوق اسفند ماه بازنشستگان لشکری دقایقی پیش واریز شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باوجود پرداخت حقوق و مزایای کارمندان دولت در روزهای گذشته تا پیش از ظهر امروز حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری واریز نشده بود. دقایقی پیش حقوق اسفند ماه به حساب بازنشستگان لشکری واریز شد. ظهر امروز علی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000