حذف ارز ترجیحی ، مصوبه مجلس ، بدون دریافت و بررسی برنامه اجرایی دولت

 حذف ارز ترجیحی ، مصوبه مجلس ، بدون دریافت و بررسی برنامه اجرایی دولت

مهر نوشت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای رفع دغدغه مجلس و مردم و همچنین برای جلوگیری از بروز تورم و ثبات قیمت‌ها، باید دولت تدابیر لازم را درباره ارز ترجیحی اتخاذ کند.

علی اکبر کریمی درباره سرنوشت ارز ترجیحی، گفت: مجلس شورای اسلامی در مصوبه خود و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، چارچوب لازم درباره حفظ یا حذف ارز ترجیحی را مشخص کرده است.

وی بیان کرد: دولت باید برنامه‌های اجرایی خود درباره ارز ترجیحی را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد. نظر برخی از کارشناسان این است که وضعیت دو نرخی و یا چند نرخی در نظام ارزی باعث فساد و رانت می‌شود و ما باید شرایط را برای حرکت به سمت تک نرخی شدن ارز فراهم کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای رفع دغدغه مجلس شورای اسلامی و مردم و همچنین برای جلوگیری از بروز تورم و ثبات قیمت‌ها، باید دولت تدابیر لازم را درباره ارز ترجیحی اتخاذ کند.

معیشت مردم برای مجلس مهم است/ جلوی تورم بی‌رویه گرفته شود 

بیشتر بخوانید:

کریمی ادامه داد: مجلس در جریان بررسی بودجه، حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان را برای حفظ قیمت کالاهای اساسی و تخصیص یارانه برای تأمین کالاهای اساسی و گندم پیش بینی کرده است.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به وظیفه نظارتی خود در چارچوب اختیاراتش عمل خواهد کرد و دولت باید مطابق با چارچوب و قانونی که مجلس درباره ارز ترجیحی به تصویب رسانده است، عمل کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای مجلس شورای اسلامی مهم این است که معیشت و زندگی مردم دچار مشکل نشود و شاهد ناپایداری قیمت‌ها و تورم بی‌رویه نباشیم.

۲۱۲۱۵

پست بعدی

دم‌نوش‌های گیاهی با اثر معجزه‌آسا روی کاهش وزن

ش مارس 19 , 2022
​فارس نوشت: اضافه وزن و چاقی از بیماری‌های رایج قرن هستند که زندگی ماشینی و عدم تحرک سبب بروز آن می‌شوند. افزایش وزن علاوه بر از بین بردن سلامتی، تناسب اندام افراد را از میان بر می‌دارد. در این مقاله به دستور تهیه دمنوش‌های گیاهی برای کاهش وزن می‌پردازیم. دمنوش‌های گیاهی برای کاهش وزن: چای اولانگ یک قاشق چایخوری چای اولانگ ۲ لیوان آب دستور العمل تهیه چای اولانگ: اگرچه اولانگ به خوبی شناخته نشده است، اما این گیاه یک نوع چای و شبیه چای سبز است. هضم چربی در بدن را تسهیل می‌کند و از تجمع آن جلوگیری می‌کند. گیاه را مانند چای معمولی دم کرده و مصرف کنید. این به طولانی شدن دوره سیری کمک می‌کند. این چای گیاهی متابولیسم بدن را تسریع می‌کند. دمنوش مخلوط نصف لیمو تکه کوچک زنجبیل ۸-۱۰ میخک ۲ عدد چوب دارچین ۵ لیوان آب یک چهارم دسته جعفری یک یا دو برش سیب سبز (اختیاری) دستور العمل تهیه دمنوش مخلوط: تمام مواد را بشویید. لیمو و زنجبیل را چند تکه کرده و در قابلمه بریزید. سپس آب، دارچین و میخک را به آن اضافه کرده و روی اجاق قرار دهید. بعد از این که همه مواد به جوش آمدند، جعفری را اضافه کرده و ۳ دقیقه دیگر بجوشانید. ‌ می‌توانید ۱۵ دقیقه قبل از هر وعده غذایی یک لیوان از این مخلوط را بنوشید. تمام مواد موجود در مخلوط دارای خاصیت روغن سوزی هستند. زنجبیل به سیری شما کمک می‌کند، لیمو خاصیت چربی سوزی دارد. چای بادرنجبویه ۲ قاشق چایخوری به لیمو یک قاشق چایخوری نعناع دستورالعمل دمنوش بادرنجبویه: چای بادرنجبویه هم پوست را زیبا می‌کند و هم باعث تسهیل چربی سوزی در بدن می‌شود. ۲ قاشق چایخوری به لیمو را در یک قابلمه آب بگذارید تا دم بکشد. بعد از گرم شدن می‌توانید یک قاشق چایخوری نعناع اضافه کنید و نوش جان کنید. چای بومادران ۲ قاشق چایخوری بومادران یک قاشق چایخوری زغال اخته ۳ لیوان آب دستورالعمل چای بومادران: بومادران و زغال اخته را می‌توانید بعد از دم کردن به عنوان چای بنوشید. یک فنجان دم کرده و بلافاصله مصرف کنید. هر بار که از آن استفاده می‌کنید باید دوباره دم کنید. دمنوش میخک ۲ عدد میخک یک قاشق چایخوری عسل یک قاشق غذاخوری سرکه سیب دستورالعمل چای میخک: ۲ میخک را به آب داغ اضافه کنید. مدتی صبر کنید، سپس یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را در ظرفی جداگانه اضافه کنید. ۲ مخلوط را در یک جا خوب مخلوط کنید، درب ظرف را ببندید و کمی صبر کنید. ‌می‌توانید از مخلوطی که درست کرده اید قبل از صبحانه استفاده کنید. استفاده از آن حداکثر به مدت یک ماه توصیه می‌شود. بیشتر بخوانید: ۶ روش هوشمندانه برای کاهش وزن و درمان چاقی روش منحصر به فرد برای کاستن از چربی‌های دور کمر ۴۷۲۳۱

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000