استعفای جنجالی ، یک روز پس از انتصاب / چگونه «درایت» حاج آقا،«شیطنت دشمنان نظام» را خنثی کرد

استعفای جنجالی ، یک روز پس از انتصاب /  چگونه «درایت» حاج آقا،«شیطنت دشمنان نظام» را خنثی کرد

چند ثانیه نوشت : یک فعال رسانه ای به استعفای رییس دانشکده پیراپزشکی تبریز واکنش نشان داد

شهاب‌الدین طباطبایی فعال رسانه ای در واکنش به استعفای رییس دانشکده پیراپزشکی تبریز نوشته است: ‏حجت‌الاسلام جلائی نوبری(که پیشتر مسئول دفتر نمایندگی مسجد جمکران در تبریز بود)، پس از واکنش افکار عمومی به انتصابشان بعنوان ریاست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز استعفا داده‌اند. حالا اطلاعیه‌ی روابط عمومی دانشگاه را که می‌خوانی انگار که حضرتشان جهادِ اکبر کرده‌اند: ‏«در جهت احترام به نظر بزرگان و خواست مردم بزرگوار، منتقدین دلسوز و رعایت مصالح عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی کردن شیطنت دشمنان نظام، آقای دکتر جلائی نوبری از سمت مدیریت دانشکده پیراپزشکی استعفا نمودند که این امر نشانه درایت، تقوا و دلسوزی ایشان به انقلاب و‏کشور عزیزمان می‌باشد.» منت استعفاء را سر مردم و بزرگان و نظام گذشته‌ا… به گزارش خبرآنلاین ؛ به دلیل فشار زیاد افکارعمومی ؛ فاصله انتصاب و استعفای حجت‌الاسلام جلائی نوبری ؛ فقط یک روز بود که خود، گوبای رعایت نشدن حداقل استانداردها در این انتصاب است تا حدی که حتی جایی برای توجبه هم باقی نمانده است.

پست بعدی

سفر زیارتی رئیسی به قم و جمکران

ج مارس 18 , 2022
مشرق نوشت: رئیس‌جمهور عصر امروز جمعه ۲۷ اسفندماه، جهت زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و حضور در جشن میلاد امام عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران به قم سفر کرد. سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه ۲۷ اسفندماه، جهت زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و حضور در جشن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000