بدرقه رسمی ناوگروه هشتاد و یکم نیروی دریایی ارتش / تفنگداران دریایی ایران عازم «آبهای دور» شدند

بدرقه رسمی ناوگروه هشتاد و یکم نیروی دریایی ارتش / تفنگداران دریایی ایران عازم «آبهای دور» شدند

فارس نوشت: امیر دریا دار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، ناوگروه هشتادویکم این نیرو را بدرقه رسمی کرد.

مراسم بدرقه رسمی ناوگروه هشتاد و یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن البرز و یک ناو لجستیک ظهر امروز جمعه با حضور امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.

کارکنان و افسران این ناوگروه پس از خداحافظی با خانواده‌های خویش عازم آب‌های دور بویژه خلیج عدن شدند تا از منافع کشورمان و خطوط تجاری و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در آبهای دور و بین المللی حفاظت و صیانت کنند.

دریادار ایرانی : کشورهای منطقه با هم افزایی امنیت دریایی را تامین کنند

بیشتر بخوانید:

ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون هشتاد و یک ناوگروه را به آبهای بین المللی اعزام کرده که علاوه بر حراست از ناوگان تجاری کشتیرانی کشورمان، سبب ارتقای تراز نیروی دریایی به یک نیروی دریایی راهبردی شده است که می‌تواند مأموریت‌های ویژه‌ای را در هزاران مایل فراتر از آبهای کشورمان به انجام برساند.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

قالیباف : کار جهادی یعنی ۱۰ هزار تومان بگیریم و ۱۰۰ هزار تومان کار انجام بدهیم

ج مارس 18 , 2022
تسنیم نوشت: رئیس مجلس با بیان اینکه مسیر هزینه‌کرد بودجه‌ها در کشور باید تغییر کند گفت: کار جهادی یعنی اینکه ۱۰ هزار تومان بگیریم و اندازه ۱۰۰ هزار تومان کار انجام دهیم و اگر مسیر اداری هم به این شکل باشد بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود. محمد باقر قالیباف ظهر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000