سردار کوثری به اسراییل هشدار داد / احتمال تغییر شدت و نوع پاسخ تهاجمی سپاه

سردار کوثری به اسراییل هشدار داد / احتمال تغییر شدت و نوع پاسخ تهاجمی سپاه

تسنیم نوشت.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، رژیم صهیونستی حق فعالیت در اربیل را ندارد، گفت: م صهیونیستی یک خطای دیگر کند پاسخ سپاه غیرقابل تصور خواهد بود.

محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام در پاسخ به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی بود و طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران برای برخورد با رژیم صهیونیستی از توانایی و اقتدار بسیار بالایی برخوردار است و این توانایی حتی برای رژیم صهیونیستی قابل تصور هم نیست.

وی با بیان اینکه، رژیم صهیونیستی حق نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارد، گفت: فعالیت جاسوسی رژیم صهیونیستی در کشور عراق برای ما به هیچ عنوان قابل قبول نیست و صهیونیست‌ها باید بدانند که حضورشان در کشورهای همسایه ما با مرگ و نابودی‌ها آنها برابری می‌کند.

سردار کوثری به اسراییل هشدار داد / احتمال شدت و نوع پاسخ تهاجمی سپاه

بیشتر بخوانید.

کوثری گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست از پا خطا کند، سپاه پاسداران برای پاسخ به صهیونیست‌ها یک قدم جلوتر خواهد رفت و حتی ممکن است شدت و نوع پاسخ را تغییر دهد؛ صهیونیست‌ها خودشان خوب می‌دانند که ایران برای برخورد با رژیم صهیونیستی‌ از چه توانایی‌ها برخوردار است و این توانایی چه لطمه می‌توانند به صهیونیست‌ها بزند.

212

پست بعدی

بازگشت «عصر جدید» به آنتن تلویزیون

ج مارس 18 , 2022
فارس نوشت: پخش فصل سوم «عصرجدید» با اجرای احسان علیخانی از عید نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفند آغاز می‌شود و در ساعات منتهی به لحظه تحویل سال نو با مخاطبان همراه خواهد بود. بنابر اعلام احسان علیخانی تهیه کننده و کارگردان این برنامه، فصل جدید برنامه «عصر جدید»، همزمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000