بازگشت «عصر جدید» به آنتن تلویزیون

بازگشت «عصر جدید» به آنتن تلویزیون

فارس نوشت: پخش فصل سوم «عصرجدید» با اجرای احسان علیخانی از عید نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفند آغاز می‌شود و در ساعات منتهی به لحظه تحویل سال نو با مخاطبان همراه خواهد بود.

بنابر اعلام احسان علیخانی تهیه کننده و کارگردان این برنامه، فصل جدید برنامه «عصر جدید»، همزمان با عید نیمه شعبان آغاز خواهد شد و تا عید غدیر سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

همچنین ضبط برنامه عیدانه عصر جدید به تازگی تمام شده و قرار است فصل جدید این برنامه، از نخستین روز سال نو روی آنتن شبکه سه برود.

در فصل جدید این برنامه، امین حیایی، مجید اسماعیلی، ژاله صامتی و کارن همایونفر به عنوان هیئت داوران حضور دارند. «عصرجدید» با اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی اولین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران محسوب می‌شود که با حضور استعدادهای ویژه در زمینه‌های سرگرمی، هنری و مهارت‌های ورزشی مقابل دوربین می‌رود.

گفتنی است مطابق با جدول پخش اعلام شده از سوی شبکه ۳، عصر جدید به عنوان ویژه برنامه عیدانه شبکه سه سیما در سالروز میلاد حضرت بقیة الله، از حوالی ساعت ۲۰:۱۵ به روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.

۵۸۵۸

پست بعدی

افزایش حقوق کارگران کفاف تامین نیازهای آنها را می دهد؟

ج مارس 18 , 2022
ایسنا نوشت: عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید با توجه به نرخ بالای تورم در سال‌های گذشته، فاصله قابل توجهی میان حداقل حقوق کارگران و هزینه‌های جاری زندگی به وجود آمده است. مهرداد عباد اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که در سال‌های گذشته توجه به آن اهمیت داشته، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000