آمازون یک کمپانی بزرگِ سینمایی را بلعید

آمازون یک کمپانی بزرگِ سینمایی را بلعید

ایسنا نوشت: آمازون قرارداد خرید استودیو معروف فیلمسازی مترو گلدن مایر (MGM) را به ارزش ۸.۵ میلیارد دلار نهایی کرد.

به گزارش رویترز، کمپانی آمازون اعلام کرد قرارداد خرید استودیو فیلمسازی «MGM» را نهایی کرد و حالا به صورت رسمی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فیلم و سریال را در جهان، در اختیار دارد. این مجموعه، شامل چهار هزار فیلم از جمله سری «جیمز باند»، «هابیت»، «راکی»، «روبوکاپ» و «پلنگ صورتی» و فیلم‌هایی چون «سکوت بره‌ها»، «هفت شگفت‌انگیز» می‌شود.

استودیو «MGM» حق پخش ۱۷ هزار قسمت از مجموعه‌های تلویزیونی از جمله «وایکینگ‌ها»، «فارگو»، «قصه ندیمه»، «شهرت»، «گلادیاتورهای آمریکایی»، «استارگیت» و … را در نیز اختیار داشت و حالا کمپانی آمازون می‌تواند این آثار را در سامانه نمایش آنلاین خود عرضه کند.

آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد که از تمامی کارمندان «MGM» برای حضور در شرکت استقبال می‌کند و با رهبری استودیو همکاری می‌کند و بر این اساس هیچ تعدیل نیرویی وجود نخواهد داشت.

بخش رسانه و سرگرمی تنها بخشی کوچک از امپراتوری بزرگ آمازون است و این کمپانی در سال گذشته ۱۱ میلیارد دلار برای خرید فیلم، سریال و موسیقی برای سرویس‌های پرایم و نمایش آنلاین خود هزینه کرده که ۴۰ درصد از سال گذشته آن بیشتر است.

۵۷۵۷

پست بعدی

پیام فرمانده کل سپاه به وزیر اطلاعات

ج مارس 18 , 2022
فرمانده کل سپاه گفت: امنیت پایدار و آرامش میهن اسلامی مرهون هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی سازمان‌ها و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با تبریک فرارسیدن هفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000