نماینده مجلس: اگر زاغری جاسوس نبود، انگلیس برای آزادی او ۵۳۰ میلیون دلار هزینه می گرد؟

نماینده مجلس: اگر زاغری جاسوس نبود، انگلیس برای آزادی او ۵۳۰ میلیون دلار هزینه می گرد؟

راه دانا نوشت:آصفری گفت: انگلیسی ها تا چندین سال حاضر به اعلام همکاری با زاغری نبودند اما با توجه به اسناد متقنی که نیروهای اطلاعاتی ما در خصوص وی در دست داشتند جاسوس بودن زاغری محرز شد و محکومیت شش ساله ای که برای او داشت اجرایی شد.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در رابطه با اقدامات جاسوسی انگلیس از طریق نازنین زاغری در ایران گفت: انگلیس همیشه به ایران طمع داشته و سعی کرده ایران را مستعمره خود قرار بدهد و مردم ایران خاطرات تلخی از اقدامات انگلیس بر علیه کشورمان در ذهن دارند.

وی افزود: در تاریخ صدها ساله در کشورمان جنایات بسیاری توسط انگلیسی ها علیه مردم و کشور وجود دارد که نشان از این است که انگلیس همیشه به دنبال این بوده که ایران را مورد تصرف قرار بدهد که این هدف را یک زمان با عملیات نظامی و زمانی با صدور قطعنامه ها و بیانیه علیه جمهوری اسلامی دنبال کرده است.

آصفری تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی هیمنه قدرتهای شرق و غرب در ایران در هم شکست و انگلیس هم جایگاه خودش را در ایران دست داد لذا همچنان سعی و تلاش داشت که به ایران نفوذ داشته باشد ولی مقاومت نگذاشت انگلیسی ها به اهداف شوم خود برسند.

نماینده مجلس: اگر زاغری جاسوس نبود، انگلیس برای آزادی او ۵۳۰ میلیون دلار هزینه می گرد؟

بیشتر بخوانید:

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: سازمان جاسوسی انگلیس همواره علیه جمهوری اسلامی ایران فعال بوده، چه از جنگ تحمیلی که اطلاعات ما را در اختیار رژیم بعث می گذاشت و چه الان که تلاش می کند با اقدامات جاسوسی بتواند جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی را بگیرد.

وی در رابطه با دستگیری نازنین زاغری جاسوس انگلیسی در ایران گفت: اتفاق بسیار ارزشمندی که توسط سازمان سپاه انجام گرفت این بود که با اشراف اطلاعاتی نازنین زاغری که به اسم خبرنگار در ایران فعالیت های جاسوسی گسترده ای انجام می داد دستگیر شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب اظهارداشت: انگلیسی ها تا چندین سال حاضر به اعلام همکاری با زاغری نبودند اما با توجه به اسناد متقنی که نیروهای اطلاعاتی ما در خصوص وی در دست داشتند جاسوس بودن زاغری محرز شد و محکومیت شش ساله ای که برای او داشت اجرایی شد.

آصفری در رابطه مبادله روز گذشته زاغری در ازای آزادسازی بخشی از دارایی بلوکه شده ایران در انگلیس نیز گفت: با توجه به درخواست انگلیس برای بازگرداندن زاغری، جمهوری اسلامی هم پس از سپری شدن دوران محکومیت وی از آنها خواست که پولهای بلوکه شده ما به میزان ۵۳۰ میلیون دلار را آزاد کنند و این درحالی است که اگر وی جاسوس نبود دولت انگلیس چطور حاضر می شد برای وی این هزینه را بپردازد.

این نماینده مجلس افزود: آیا انگلیس حاضر است برای شهروندان عادی خود که امروز در کشورهای اروپایی گرفتار شده اند چنین هزینه ای بپردازد، مطمئنا این کار را انجام نخواهد داد چون برای آنها جاسوسی مهم بوده که در ایران فعالیت می کرده است.

آصفری خاطرنشان کرد: اقدام نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما نشان داد امنیت جمهوری اسلامی ایران پایدار است و کوچکترین تحرک سازمان های اطلاعاتی خارجی مطمئنا به موقع پاسخ داده می شود و دیر یا زود عوامل جاسوسی آنها دستگیر خواهند شد.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

سومین سفر استانی رئیسی به خوزستان در شش ماه / رئیس جمهور به آبادان رسید

پ مارس 17 , 2022
تسنیم نوشت: رئیسی دو بار در ۵ شهریور و ۷ آبان یه استان خوزستان سفر کرده بود. ​ سید ابراهیم رئیسی با همراهی تعدادی از وزرای کابینه سیزدهم برای بازدید از منطقه آزاد اروند و همچنین حضور و سخنرانی در بین کاروان‌های راهیان نور مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000