پیام تسلیت لاریجانی در پی درگذشت آیت الله العظمی علوی گرگانی

پیام تسلیت لاریجانی در پی درگذشت  آیت الله العظمی علوی گرگانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین علی لاریجانی در پی ارتحال ملکوتی آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع عظام‌ تقلید پیام تسلیتی صادر و از درگاه خداوند برای آن عالم ربانی و فقیه عالیقدر علو درجات را مسالت کرد.

متن پیام علی لاریجانی بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ
رحلت عالم ربانی ، مرجع عالیقدر شیعه، حضرت آیت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی رضوان الله تعالی علیه موجب تألم و تأثر فراوان گردید. فقدان این فقیه عالیقدر که عمری را به تزکیه و تهذیب، نشر معارف اسلامی و تربیت نفوس مستعده گذرانید، برای حوزه های علمیه و جامعه اسلامی ضایعه ای جبران ناشدنی است .
ارتحال ملکوتی ایشان را به حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع گرانقدر تقلید، حوزه های علمیه، مردم شریف استان گلستان علی الخصوص فرزندان مکرم و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می‌ نمایم و علو درجات آن عالم بزرگوار را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

پیام تسلیت لاریجانی در پی درگذشت  آیت الله العظمی علوی گرگانی

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

ردیف بودجه جدید دولت سیزدهم برای سپاه پاسداران

چ مارس 16 , 2022
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار حزنی گفت:در این چند دولتی که تجربه کردیم، چندان تفاوتی در موضوع محرومیت‌زدایی وجود نداشته است؛ زیرا همه آن‌ها همکاری داشتند؛ اما مشکل اصلی در کم بودن اختیارات فرمانداران و استانداران و تمرکز اختیارات در مرکزیت است. معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000