کتاب گویای «شهید مهدی باکری» منتشر شد

کتاب گویای «شهید مهدی باکری» منتشر شد

کتاب گویای «شهید مهدی باکری»، فرمانده بزرگ جنگ در ۱۱ فصل تهیه شده و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب گویای «شهید مهدی باکری» به تهیه‌کنندگی فرهاد دهنوی، صداگذاری فاطمه آقایی‌پور، صداپیشگی و روایت سیدمحمد اطهری، حمیدباباوند و احسان باکری، در ۱۳۴ دقیقه منتشر شد.

این کتاب روایتی از شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا است. این کتاب مجموعه‌ای از مقالات، سخنرانی‌ها و دست‌نوشته‌های این فرمانده دلاور و همچنین صاحب‌نظران عرصه جنگ و دفاع مقدس درباره این فرمانده بزرگ دوران جنگ ایران و عراق است.

در این کتاب که روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس است، بخشی از خصوصیات و ویژگی‌های راهبردی مهدی باکری تشریح شده است.

کتاب «شهید مهدی باکری» در ۱۱ فصل منتشر شده است.

۵۷۵۷

پست بعدی

محمد دلاوری، مهمان امشب «خندوانه» است

چ مارس 16 , 2022
برنامه «خندوانه»، امشب با حضور یکی از مجریان تلویزیونی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد دلاوری، مجری تلویزیون و مستندساز، امشب (چهارشنبه ۲۵ اسفند)، مهمان رامبد جوان و جناب خان در برنامه «خنداونه» خواهد شد. محمد دلاوری، زاده ۱۳۵۲ در تهران است که با ساخت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000