مجید مظفری پس از ۲ دهه دوباره فیلم می‌سازد

مجید مظفری پس از ۲ دهه دوباره فیلم می‌سازد

سازمان سینمایی با ساخت فیلمنامه «مرد ایرانی» به کارگردانی مجید مظفری و سه فیلمنامه دیگر موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی با ساخت چهار فیلمنامه جدید موافقت کرده است. فیلم‌نامه «فرش خاک» به تهیه‌کنندگی علی نوری اسکوئی و کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی، فیلم‌نامه «وزن لحظه» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فرزین مهدی‌پور، فیلم‌نامه «مرد ایرانی» به تهیه‌کنندگی محمدحسین فرحبخش، کارگردانی مجید مظفری و نویسندگی کریم محمد امینی و فیلم‌نامه «بخارست» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، کارگردانی سیدمسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کرد.

مجید مظفری فیلم «قلب‌های ناآرام» را سال ۱۳۸۱ ساخته بود. مسعود اطیابی هم که در حال حاضر فیلم «دینامیت» را روی پرده دارد، سال ۹۸ فیلم «انفرادی» را ساخت که هنوز اکران نشده است.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

تاکید شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیسی : طرح صیانت در مجلس به سرانجام برسد

س مارس 15 , 2022
ایرنا نوشت: شورای عالی فضای مجازی امروز سه شنبه – در آخرین جلسه سال ۱۴۰۰ این شورا که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، بررسی وضعیت فضای مجازی کشور را در دستور کار قرار داد. اعضای شورای عالی فضای مجازی تاکید کردند با توجه به اینکه وظیفه قانون‌گذاری بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000