آمار بالای جانباختگان چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته؛ ۱۸ نفر قطع عضو شدند

آمار بالای جانباختگان چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته؛ ۱۸ نفر قطع عضو شدند

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آمار بالای جانباختگان چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته خبر داد.

مجتبی خالدی، در این باره اظهار کرد: در چهارشنبه سوری سال جاری شرایط کمی متفاوت است و علیرغم اینکه بحث کووید۱۹ وجود دارد فکر می کردیم که شهروندان رعایت کنند، اما متاسفانه مشاهده کردیم که حدود ٢٠٠ نفر دچار مصدومیت شده و چهار تن فوت کردند.

وی ادامه داد: همچنین تا کنون ١٨ نفر نیز بستری و دچار قطع عضو شدند. جانباختگان چهار شنبه آخر سال نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته بیشتر است و زمان زیادی را برای پیشگیری نداریم.

خالدی اظهار کرد: همکاران ما در حوزه درمان درگیر فشار کار کرونا هستند و از شهروندان خواهش می کنیم که در این خصوص فشار کاری کادر درمان را افزایش ندهند.

وی تاکید کرد: از نیروی انتظامی نیز خواهش می کنیم که همچون سال گذشته برخوردهای لازم را با افرادی که نسبت به فروش مواد محترقه اقدام می کنند، داشته باشد.

سخنگوی اورژانس کشور در پایان گفت: سال گذشته حدود ٣٠ درصد مصدومان عابر بودند. بر همین اساس از شهروندان درخواست می کنیم که رفت و آمد خود را در این شب مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید:

آماده‌باش ۲۰ هزار مامور پلیس برای چهارشنبه‌سوری تهران

کد ۴۷۴۷

پست بعدی

مرگ بی‌خود و بی‌جهت در عصر سه‌شنبه آخر سال

د مارس 14 , 2022
فرمانده نیروی انتظامی از ادامه بازداشت دستگیر شدگان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد. به‌گزارش خبرآنلاین، ترقه دو دست یک نوجوان را قطع کرد، شاید این روزها از این دست از خبرها بیشتر بشنویم، چراکه سال‌ها است مراسم چهارشنبه‌سوری به‌جای جشن و آتش با مرگ و ترقه گره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000