برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جبهه اصلاحات / مرعشی ، معاون اول «چریک پیر» شد

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جبهه اصلاحات / مرعشی ، معاون اول «چریک پیر» شد

ایلنا نوشت: انتخابات هیئت رئیسه جبهه اصلاحات برگزار و دبیرکل حزب کارگزاران به عنوان نایب رئیس اول این جبهه انتخاب شد..

به گفته علی سخنگوی جبهه اصلاحات، همچنین فاطمه راکعی ، نایب رئیس دوم، علی باقری، دبیر و علی شکوری‌راد ، سخنگوی جبهه اصلاحات شدند.

پیش از این، هفته گذشته، بهزاد نبوی بار دیگر به عنوان رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شده بود.

برگزاری انتخابات ترکیب هیئت رئیسه جبهه اصلاحات / مرعشی ، معاون اول «چریک پیر» شد

۲۱۲۱۷

پست بعدی

کودکان همچنان در راس هجوم اومیکرون

د مارس 14 , 2022
ایسنا نوشت: عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به این که هنوز خیالمان از امیکرون راحت نیست درباره بروز موج هفتم بیماری پس از تعطیلات نوروز هشدار داد. دکتر سید احمد طباطبایی دبیر بورد ریه اطفال کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا،‌ گفت: نسبت به روزهای گذشته شدت و میزان بیماری با امیکرون کاهش یافته است، اما مشکل موجود عدم رعایت پروتکل‌ها است که کار دست خانواده‌ها و جامعه می‌دهد. به نظر نمی‌رسد ما هنوز در مرحله‌ای باشیم که بگوییم کاملا خیال‌مان راحت است. از نظر پیک در حال طی روند کاهشی هستیم اما ابتلاها همچنان وجود دارد. او ادامه داد: شاید روند بیماری طی روزهای آتی همچنان کاهشی باشد، اما در نظر داشته باشیم که طی نوروز گذشته که آزادی بیشتری از نظر رفت و آمدها داشتیم، شاهد بروز پیک چهارم و پنجم کرونا پس از تعطیلات بودیم. متاسفانه مردم هم خسته شده‌اند و میزان رفت و آمد و مهمانی‌ها، مسافرت‌ها، دیدو بازدیدها، مراسمات عروسی و ختم سرجای خود بازگشته است و به نظر می‌رسد این تغییر رفتارها بعد از تعطیلات نوروز مجددا مشکل آفرین باشد. وی با اشاره به اینکه بر این اساس ممکن است پس از تعطیلات نوروزی موج دیگری از بیماری را تجربه کنیم، تاکید کرد: زمانی که ما با موج دلتا مواجه شدیم خیلی از کشورها از این موج گذر کرده بودند و این اتفاق در مورد امیکرون هم رخ داد و در شرایطی که بسیاری از کشورها در اوج امیکرون بودند ما هنوز گزارشی از امیکرون نداشتیم و یکباره با فاجعه اخیر پیک ششم مواجه شدیم. یقینا در ایران هم ممکن است با سویه‌های جدیدی از امیکرون و کرونا مواجه شویم. اکنون سفرها به کشورهای دیگر بویژه کشورهای همسایه انجام می‌شود و امکان انتقال بیماری وجود دارد. وی در خصوص وضعیت فعلی ابتلای کودکان به کرونای امیکرون، اظهار کرد: همچنان به نظر می‌رسد کودکان در راس هجوم امیکرون هستند و هنوز بیش از بزرگسالان مبتلا می‌شوند؛ هرچند که شاید همانند بزرگسالان عوارض نداشته باشند ولی به طور کلی نمی‌توان گفت که روند ابتلای کودکان کاهش داشته است. طباطبایی بیان کرد: تصمیماتی برای افزایش تجهیزات مراکز درمانی اطفال گرفته شده است اما به نظر می‌رسد تا زمانی که این تصمیمات محقق شود شاید تا پنج ماه زمان ببرد. از طرفی امکانات و تخت به تنهایی کافی نیست و نیروهای متخصص باید آموزش‌های لازم را دریافت کنند. از طرف دیگر در حال حاضر پرسنل و پرستاران خسته شده‌اند و نیاز به حمایت دارند. او تاکید کرد: خانواده‌ها اصلا نباید به این دلخوش باشند که بیماری‌ زایی فعلی ویروس کاملا خفیف است؛ باید موضوع را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. اکنون وضعیت تجمعات در مترو، بازارها، میادین تره‌بار و... اصلا رضایت بخش نیست. بیشتر بخوانید: علائم خطرناک کرونا در کودکان را بشناسید ۴۷۴۷

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000