روزنامه آفتاب یزد: اگر مدیران دولت مدعی دستاوردهای بزرگ هستند، پس تاثیرش کو؟

روزنامه آفتاب یزد: اگر مدیران دولت مدعی دستاوردهای بزرگ هستند، پس تاثیرش کو؟

آفتاب یزد نوشت: شعارهای دولت در ارتباط با سفره ملت و نحوه بیان آنها به گونه‌ای است که انگاری دستاوردهای مهمی برای اقتصاد کشور پدید آمده است.

در دنیای حرفه‌ای که توسط رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی اداره می‌شود، مدیران کشوروقتی مطمئن شوند کارشان موفقیت آمیز بوده است، بطور حتم در جامعه دیده می‌شود و اثرات و فرصت‌های به وجود آمده نمایان می‌شود. این یک واقعیت است. دولت باید، از مدیران خود بخواهد که از شیرین کاری‌های پر سر و صدا دست بردارند.

امروز بنظر می‌رسد مدیران تنها کاری که انجام می دهند شلیک به پای خود است. قصه این است کارهای کوچک و ساده و امور ابتدایی که باید انجام شود آنچنان بزرگ نمایی می‌شود که ناخواسته منجر به بروز معضلات بزرگی در سطح مدیریت کشور میشود. وقتی تبلیغات به سمت و سویی می‌رود که کارهای بی‌اهمیت را با ارزش جلوه می‌دهند، بطور خودکار مدیران به سمت کارهای آسان و غیرضروری می‌روند.

ملت تا چه زمانی باید شاهد قیاس با دولت‌های گذشته باشند و ناکارآمدی را گردن دولت روحانی بیندازند. آنچه در طول زمان اتفاق افتاده است، این دولت‌ها هستند که در نهایت کمترین موفقیت را کسب می‌کنند، بنابراین در موقعیت‌ ضعیف در میان ملت قرار می‌گیرند. از قضا اگر از متواضع‌ترین و مدیران توانا بهره مند شوید، آنوقت میتوانید خودنمایی کنید.

وضعیت امروز دولت برای مردم بسیار غیر طبیعی است. ملت اصلاً نمی‌دانند دولت چه کاری می‌کند. تغییر دیدگاه شروع خوبی است. به جای اینکه کار، ناکرده را خدمت به ملت تلقی کنید، نخست به وضعیت زندگی ملت و به خود نگاه کنید، در نظر بگیرید که ممکن است، خودتان به این نتیجه رسیده باشید که برای خدمت و نوکری ملت مفید نیستید و بطور حتم هیچ کس به اندازه خودتان ازاشتباهات و ناتوانیتان
باخبر نیست. کشور در شرایط دشواری قرار دارد به خاطر ملت و کشور از قدرت کنار بکشید واز به اشتراک گذاشتن کارهای ساده و چیزهایی که جواب نداده اند،یک خدمت به ملت محسوب نمی‌شود. بپذیرید که در کاری که انجام می‌دهید خوب نیستید. اعتراف به این امر مهم یک ارزش تمام عیار است.

۲۱۳۰۲

پست بعدی

کیهان: حضرت علی، نیروی نظامی زیاد داشت، اما کارگزار شایسته نداشت!

د مارس 14 , 2022
کیهان نوشت:گرچه به ظاهر امیرمومنان(ع) یاران زیادی داشت ولی برای بعضی از پست‌های کلیدی و مهم در حکومتش با کمبود نیرو مواجه بود، لذا مجبور بود بعضی از معیارهای لازم برای انتخاب کارگزار مطلوب تنزل کند و به خیرالموجودین اکتفا نماید. طبق آمارها امیرمومنان(ع) در سال‌های نخست حکومتش هزاران نفر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000