«آوای جادویی»؛ مسابقه تازه خوانندگی با داوری رضا صادقی و محمد اصفهانی

«آوای جادویی»؛ مسابقه تازه خوانندگی با داوری رضا صادقی و محمد اصفهانی

«آوای جادویی»، مسابقه تازه خوانندگی است که با مربی‌گری و داوری محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی، در تلوبیون پلاس پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی و اجرای علی اوجی، از پنجشنبه ۲۶ اسفند، هم‌زمان با شب نیمه شعبان، به‌صورت هفتگی و رایگان از تلوبیون پلاس پخش می‌شود.

در این مسابقه، محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی-داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند.

این مسابقه هم‌زمان با شب نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) به‌صورت رایگان در تلوبیون پلاس پخش خواهد شد. نخستین قسمت «آوای جادویی»، پنج‌شنبه ۲۶ اسفند در تلوبیون پلاس در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد و سایر قسمت‌ها به شکل هفتگی در این پلتفرم منتشر خواهند شد.

فراخوان مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی»، مدتی قبل منتشر شده بود. در هر قسمت از این مسابقه، شرکت‌کنندگان به اجرای قطعاتی از آثار چهره‌های مطرح کشور می‌پردازند و نفرات برگزیده با نظر داوران به مراحل بعدی راه می‌یابند.

«آوای جادویی»، اولین بخش از بسته عیدانه تلوبیون پلاس در نوروز ۱۴۰۱ است. مخاطبان می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، بدون اشتراک (به صورت رایگان) و با اینترنت نیم‌بها (داخلی) به این مسابقه و صدها محتوای جذاب دیگر دسترسی پیدا کنند.

۵۷۵۷

پست بعدی

مشاور عالی فرمانده کُل سپاه : کتاب و آثار هنری ابزار جهاد تبیین هستند

ی مارس 13 , 2022
ایرنا نوشت: سردار دقیقی گفت: امروز دشمن با قطع طمع خود از حمله نظامی‌ به ایران به سراغ گُزینه‌های جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه کشورمان رفته است. سردار حسین دقیقی، روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز شهدا و آیین رونمایی از ۴۳ عنوان کتاب مکتوب و ۳۰ عنوان کتاب صوتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000