جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: نیروی انسانی از هر سلاحی کارآمدتر است

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: نیروی انسانی از هر سلاحی کارآمدتر است

مهر نوشت:امیر عزیز نصیرزاده گفت: امروز در دنیا قدرت حرف اول را می‌زند و بدون قدرت نمی‌توان در برابر تهاجمات ایستادگی کرد.

امیر عزیز نصیرزاده، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در شورای عالی فرماندهان نیروی هوایی ارتش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت شهادت دو تن از خلبانان غیور این نیرو با اشاره به اهمیت و کلیدی بودن نقش مدیریت‌ها گفت: امروز ما در عصری قرار گرفته‌ایم که اطلاعات، ارتباطات، علم و دانش، مدیریت و فناوری‌ها حرف اول را می‌زند؛ بنابراین باید تلاش خود را به‌کار گیریم تا بتوانیم در هر پست و مقامی دستاوردها و عملکردهای مثمر ثمری را از خود به جای بگذاریم و از تمامی فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم. بدون شک برای تحقق چنین اهدافی، تقسیم کار مدیریت می‌تواند یکی از اثرگذارترین مولفه‌ها باشد.

وی با اشاره اهمیت تربیت نیروی انسانی اظهار داشت: یکی از حیاتی‌ترین وظایف هر مدیر، تربیت نیروی انسانی متعهد و توانمند در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است چراکه بدون تردید نیروی انسانی می‌تواند از هر سلاحی کارآمدتر باشد. از این رو شما فرماندهان و مدیران عالی‌رتبه باید بر روی جوانان تمرکز کامل داشته باشید و زمینه‌های ارتقا آنها را در تمامی حوزه‌ها به خصوص حوزه‌های فرهنگی و توانمندسازی فراهم کنید.

نیروی انسانی از هر سلاحی کارآمدتر است

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز نسل جدیدی از جوانان توانمند و متعهد، وظیفه مدیریت نیروی هوایی را برعهده دارند که این نقطه عطف و شروع جدیدی برای این نیرو است؛ بنابراین باید این نعمت الهی را قدر بدانیم و تمام تلاش خود را در راستای ارتقای روزافزون قدرت هوایی کشور به کار گیریم.

امیر نصیرزاده عنوان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی به دنبال توطئه‌چینی و صدمه‌زدن به ایران هستند و یکی از مهم‌ترین عرصه‌های ورود آنها از طریق تهاجم فرهنگی است؛ بنابراین برای خنثی‌سازی و مقابله با اینگونه تهدیدات و تهاجمات، باید گوش به فرمان مقم معظم رهبری باشیم و براساس منویات ایشان در ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی، بر تبیین عملکردها و دستاوردهای این نیرو پس از انقلاب اسلامی و شناساندن این دستاوردها به ملت شریف ایران تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی گفت: امروز در دنیا قدرت حرف اول را می‌زند و بدون قدرت نمی‌توان در برابر تهاجمات ایستادگی کرد؛ بنابراین ما باید در هر زمینه‌ای به دنبال ارتقای قدرت و توانمندی‌های خود باشیم و قانع به آنچه امروز در دسترس داریم نباشیم. باید متناسب با پیشرفت‌ها و رشد علوم و به صورت هدفمند قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم کشوری مقتدرتر و توانمندتر در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امروز ما نیاز به یک مدیریت کارآمد و خاص داریم، مدیریتی که بتواند نقشی پدرانه و برادرانه در قبال مجموعه خود داشته باشد و با استفاده از ارتباطات، اثرگذاری خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشیم. در مدیریت کلان تفکر راهبردی مقوله‌ای بسیار مهم و کلیدی است.

217

پست بعدی

اعلام توافق وین یکشنبه یا دوشنبه؟

پ مارس 10 , 2022
عضو اتاق بازرگانی ایران از زمان اعلام توافق وین خبر داد سید حمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی ایران در توییتی نوشت: احیای برجام به ایستگاه نهایی رسید و توافق ایران و کشورهای طرف مذاکره در وین روز یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود. بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000