تصویری از امدادرسانی یک آتش‌نشان تحسین برانگیز شد؛ آتش‌سوزی ۹ مصدوم برجای گذاشت/ عکس

تصویری از امدادرسانی یک آتش‌نشان تحسین برانگیز شد؛ آتش‌سوزی ۹ مصدوم برجای گذاشت/ عکس

ایرنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان دماوند تهران ۲ مصدوم و هفت نجات یافته داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ایرنا گفت: ساعت ۱۲:۰۷ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ مأموران سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی آتش سوزی روی داده بود به گونه ای که آتش از پنجره های این واحد ۷۰ متری به بیرون میزد و در حال سرایت به سایر واحدها بود.

وی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی طبقات را فرا گرفته بود، گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و هفت نفر از افراد را به سلامت از محل حادثه خارج کردند.

تصویری از امدادرسانی یک آتش‌نشان تحسین برانگیز شد؛ آتش‌سوزی ۹ مصدوم برجای گذاشت/ عکس

آتش سوزی ساختمان مسکونی در تهران ۹ مصدوم و نجات یافته داشت

ملکی خاطرنشان کرد: یک خانم و همچنین یک آتش نشان بدلیل دود گرفتگی و مصدومیت تحویل عوامل اورژانس شد.

وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

۴۷۴۷

پست بعدی

در وزارت جهاد کشاورزی چه خبر است؟ | دو تخلف گسترده سازمانی به جای سوت‌زنی

پ مارس 10 , 2022
ایسنا نوشت: محمودزاده، نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت:هم‌اکنون دو تخلف گسترده در شرکت پشتیبانی امور دام و تعاون روستایی رخ داده است. صدا و سیما هم به این موضوع پرداخته است. پس ساداتی‌نژاد نه تنها سوت‌ نزد بلکه فساد در دوره ایشان گسترده‌تر شد بررسی عملکرد وزارت جهاد کشاورزی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000