مشاجره لفظی نادران و قالیباف/ قهر اعتراضی نادران در واکنش به رأی‌گیری سه باره یک پیشنهاد

مشاجره لفظی نادران و قالیباف/ قهر اعتراضی نادران در واکنش به رأی‌گیری سه باره یک پیشنهاد

ایلنا نوشت:

در جلسه نوبت عصر امروز (۱۷ اسفند) صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در زمان بررسی لایحه بودجه، در زمانی که قرار بود پیشنهاد افزایش عوارض سیگار مجددا و به عنوان الحاق در صحن مطرح شود اعتراض الیاس نادران نماینده نسبت به این مساله حاشیه‌ساز شد.

نادران به عنوان مخالف طرح این پیشنهاد خطاب به قالیباف، گفت: آقای رئیس این پیشنهاد قبلا در صحن مطرح شده و رأی نیاورده است و بعد از آن در کمیسیون هم بررسی و حذف شد؛ لذا این درست نیست که این پیشنهاد را مجددا می‌خواهید به عنوان الحاقی مطرح کنید.

مشاجره لفظی نادران و قالیباف/ قهر اعتراضی نادران در واکنش به رأی‌گیری چندباره برای یک پیشنهاد

بیشتر بخوانید :

وی همچنین در اعتراض به این عملکرد هیات رییسه مجلس قصد ترک صحن علنی را داشت که در لحظات آخر با وساطت نمایندگان از این کار منصرف شد.

لازم به ذکر است که این سومین پس از این به رأی گذاشته شد که بار دیگر با رأی مخالف نمایندگان رد شد.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

پاسخِ کنایه‌آمیز فدراسیون شنا به صحبت‌های ترانه علیدوستی

س مارس 8 , 2022
ترانه علیدوستی در مصاحبه‌ای، اعلام کرد شنای بانوان به‌طور رسمی در ایران ممنوع است. به همین دلیل، نایب رییس فدراسیون شنا، با رد ادعای این بازیگر، از او دعوت کرد تا به تماشای مسابقات این رشته با حضور ورزشکاران زن بنشیند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترانه علیدوستی، بازیگر فیلم «اورکا» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000