مصوبه مجلس برای حمایت از اجرای مصوبات سفرهای استانی رهبری

مصوبه مجلس برای حمایت از اجرای مصوبات سفرهای استانی رهبری

آنا نوشت:نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تأکید کرد: برخی مصوباتی که در سفرهای رهبر انقلاب انجام گرفته بعد از سال‌ها هنوز روز زمین باقی مانده‌اند.

نمایندگان در جلسه علنی نوبت عصر امروز در ادامه بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۱ با الحاق یک بند به تبصره ۱۹ این لایحه موافقت کردند.

در متن پیشنهادی این الحاق آمده است:

دولت مجاز است نسبت به حمایت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان‌ها از جمله راه‌آهن غرب و پالایشگاه آناهیتا از محل قانون بودجه یا جابجایی اعتبارات یا هر محل دیگر یا تسهیلات داخلی یا خارجی با رعایت قوانین اقدام کند.

مصوبه مجلس برای حمایت از اجرای مصوبات سفرهای استانی رهبری

بیشتر بخوانید:

گفتنی است، ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی درباره این پیشنهاد توضیح داد و گفت: یکی از مهمترین برکات برای جامعه ما سفرهای مقام معظم رهبری به استان‌های کشور است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تأکید کرد: برخی مصوباتی که در سفرهای رهبر انقلاب انجام گرفته بعد از سال‌ها هنوز روز زمین باقی مانده‌اند. بنابراین پیگیری این مصوبات بر ما واجب است و باید این واجب را به نحو احسن انجام دهیم.

21212

پست بعدی

بادامچیان : هدف غرب از متهم کردن روسیه طولانی شدن مذاکرات برجامی است

س مارس 8 , 2022
ایرنا نوشت:دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آنچه تاکنون از مذاکرات حاصل شده است بهتر از برجام است اما هنوز با خطوط قرمز تعیین شده فاصله دارد که باید مصّرانه دنبال شود. اسدالله بادامچیان در مواضع هفتگی این حزب با اشاره به مذاکرات وین گفت: تأکید بر حفظ خطوط قرمز مذاکرات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000