راز اصرار و سماجت شگفت انگیز حامیان صیانت یرای بستن فضای مجازی

راز اصرار و سماجت شگفت انگیز حامیان صیانت یرای بستن فضای مجازی

سایت مدارا نوشت:جلالی زاده گفت: کسانی که در رده‌های عالی نظام و از مقامات علی‌رتبه هستند . چنین مصوباتی چهره‌ای منفی و قرون وسطایی از نظام و کشور به دنیا نشان می‌دهد.

جلال جلالی‌زاده، نماینده مجلس ششم و عضو حزب اتحاد ملت ایران در مورد اصرار طیفی از اصولگرایان به تصویب و اجرای طرح صیانت علی‌رغم واکنش افکار عمومی گفت: «در دنیای امروز که عصر انفجار اطلاعات است و تکنولوژی و فناوری دنیا را به صورت یک دهکده جهانی درآورده، علنی کردن چنین طرح‌هایی به ضرر ملت و حاکمیت است. نگاه مردم و دولت‌های دنیا به ما منفی می‌شود چرا که چنین طرح های مرتجعانه‌ای که مخالف علم و دین است، در کشور ما بررسی و حتی شاید اعمال شود. پیگیری کردن و اصرار داشتن برخی افراد و طیف‌ها چیزی جز ضعف آنها در مقابل جریان آزاد اطلاعات را نشان نمی‌دهد.»

او ادامه داد: « اصرار و سماجت بر تصویب چنین طرح‌هایی نشان دهنده این است که آنها از افشاگری‌های فضای مجازی می‌ترسند. نام آنها در تاریخ مجلس و قانون‌گذاری ثبت خواهد شد. من معتقدم کسانی که در رده‌های عالی نظام و از مقامات علی‌رتبه هستند باید با چنین طرح‌هایی مخالفت کنند. اصلا نباید اجازه دهند چنین طرح‌هایی که مخالف مصالح ملی و منافع مردم است، تصویب شود. مطمئنا چنین مصوباتی چهره‌ای منفی و قرون وسطایی از نظام و کشور به دنیا نشان می‌دهد.»

جلال جلالی زاده

بیشتر بخوانید:

جلالی‌زاده افزود: «البته ملت ما امروزه چنان بیدار هستند که قطعا اجازه نخواهند داد،‌کسانی در مجلس به نان و نوایی رسیده‌اند، امروز در مقابل مطالبات آنها قرار بگیرند. طبقه‌های مختلف اقتصادی حتما نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهند داد.»

این نماینده اسبق مجلس در مورد چرایی ایجاد این محدودیت و ترس از فضای مجازی از سوی برخی مقامات نیز توضیح داد: «هر کس در مقابل سیل پیش رونده علم و دانش تکنولوژی بایستد قطعا از بین خواهد رفت. طوفان علم این گروه‌ را به ساحل عقب‌افتادگی و انحطاط پرتاب خواهد کرد. طبعا از گذشته تا کنون به نام دین، با فرآورده‌های علم و تکنولوژی مخالفت شده‌است. هر پدیده جدیدی که در راستای تسهیل زندگی بشریت اختراع شده، در جوامع اسلامی مخالفت‌های مرتجعین را به دنبال داشته‌است. البته پس از مدتی این افراد خود به خود تصفیه شده و خودشان در زمره استفاده‌کنندگان از این تکنولوژی قرار گرفته‌اند.»

او در پایان تاکید کرد: «تاریخ نشان داده که این افراد نتوانستند در مقابل روند تازه و تکنولوژی بایستند. کسانی که امروز مخالف دسترسی آزاد به اطلاعات هستند و بر تصویب طرح صیانت تاکید دارند باید از سرنوشت مخالفت‌ها با تلفن، تلویزیون، ویدیو، ماهواره و … درس بگیرند.»

۲۱۲۱۷

پست بعدی

چرا اصول‌گراها، گول چادر کاترین شکدم را خوردند؟

د مارس 7 , 2022
عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت:موضوع جالب این روزها نکاتی است که یک خانم غربی و ظاهرا اسراییلی به نام کاترین شکدم در یک روزنامه اسراییلی نوشته است. این خانم که مدتی به ایران می‌آمده، مورد استقبال رسانه‌های رسمی حکومتی بوده و با حجاب کامل و حتی چادر به زیارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000