ایل‌بیگی: «لامینور» نه توقیف است و نه مشکلی برای اکران دارد

ایل‌بیگی: «لامینور» نه توقیف است و نه مشکلی برای اکران دارد

حبیب ایل بیگی در راستای حواشی ایجاد شده برای اکران نوروزی اعلام کرد: فیلم لامینور نه توقیف است و نه مانعی برای اکران آن در آینده وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی؛ حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: برای اکران نوروزی ٢١ فیلم متقاضی بودند که از میان آنها می‌بایست ٧ فیلم انتخاب می‌شد، شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی در این انتخاب‌ها جوانب مختلفی از جمله حضور در جشنواره فیلم فجر، تنوع ژانر و مخاطب مدنظر قرار می‌دهند، «لامینور» هم مانند ١٤ فیلم دیگری که در بسته اکرانی نوروز قرار نگرفته است، امکان اکران در مقاطع زمانی دیگر را دارد.

ایل بیگی افزود: آقای مهرجویی از بزرگان و پیشکسوتان سینماست و برای همه ما قابل احترام است. در خصوص فیلم «لامینور» هم بارها به تهیه کننده فیلم گفته‌ایم که فیلم مشکلی برای پروانه نمایش ندارد و مسیر اکران آن باز است؛ دلیل این هیاهو و حواشی را نمی‌فهمیم. فیلم فقط در جدول اکران نوروز نیست.

۵۸۵۸

پست بعدی

قالیباف: جانبازان ایران اسلامی مایه سرافرازی ملت ما هستند

د مارس 7 , 2022
فارس نوشت:رئیس مجلس ضمن تبریک روز جانباز گفت: جانبازان سرافراز کشور عزیز ایران اسلامی مایه سرافرازی ملت هستند و ما در برابر عظمت روحی و صبر آنان سر تعظیم فرود می‌آوریم. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه ۱۶ اسفند) در آغاز جلسه علنی و در نطق خود ضمن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000