ارزیابی کریمی قدوسی از وضعیت مذاکرات وین «تا این لحظه»

ارزیابی کریمی قدوسی از وضعیت مذاکرات وین «تا این لحظه»

ایسنا نوشت: کریمی قدوسی ارزیابی خود از وضعیت مذاکرات وین را منتشر کرد.

جواد کریمی قدوسی در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به مذاکرات وین نوشت:

در موضوع ⁧‫مذاکرات وین‬⁩ با هدف لغو تحریم‌ها باید توجه داشت که امروز نه آقای رییسی، آقای روحانی است و نه آقای امیر عبداللهیان، آقای ظریف و نه آقای باقری، آقای عراقچی و نه آقای قالیباف، آقای لاریجانی است و تا این لحظه نیز خطوط قرمز کاملا حفظ شده و در آستانه تسلیم آمریکا و اروپا هستیم.

ارزیابی کریمی قدوسی از وضعیت مذاکرات وین «تا این لحظه»

بیشتر بخوانید:

مذاکرات احیای برجام از یازده ماه پیش آغاز شد و پس از یک وقفه کوتاه از آذرماه دوباره از سر گرفته شد. طبق اعلام نماینده انگلیس در مذاکرات وین، مذاکره کنندگان اروپایی به کشورهایشان برای مشورت و گزارش وضعیت مذاکرات به وزیران خارجه‌شان برگشته اند.

۲۱۲۱۲

پست بعدی

پزشکیان: اینها دارند در مذاکرات وین، چراغ خاموش جلو می‌روند / تملق و ریا را دوست دارند ، شکدام هم با همین ریا و تملق خود را جا زد

ش مارس 5 , 2022
انصاف نیوز نوشت: نماینده‌ تبریز در مجلس می‌گوید: الان سفره‌ی مردم رنگین‌تر شده است یا بی‌رنگ‌تر؟! مردم وضع‌شان بهتر شده است یا بدتر؟! اما چرا صدای این آقایان درنمی‌آید؟ چرا نمی‌گویند «چرا مردم مشکل دارند؟ چرا فقر است؟ چرا گرانی است؟». همه‌ی اینها هم هست؛ این مسئله‌ی نشانه‌ی عدم صداقت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000