رونمایی نیروی هوافضای سپاه از دو شهر زیرزمینی پهپادی و موشکی

رونمایی نیروی هوافضای سپاه از دو شهر زیرزمینی پهپادی و موشکی

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: اولین بار است که نیروی هوافضای سپاه از یک پایگاه زیرزمینی پهپادی رونمایی می‌کند.

همزمان با اعیاد فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار، دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه با حضور سردارسرلشکرپاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد. این پایگاه‌های تونلی که در دل کوه‌های مرتفع ساخته شده، محل نگهداری سامانه‌های موشکی زمین به زمین با تجهیزات پیشرفته و نیز پهپادهای تهاجمی نفوذ پذیر در شبکه‌های راداری و پدافندی دشمن است که با هدایت نیروهای انقلابی جوان و با انگیزه، به دژ مستحکم ایران اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است. اولین بار است که نیروی هوافضای سپاه از یک پایگاه زیرزمینی پهپادی رونمایی می‌کند.

جزئیات توانمندی راکت‌اندازهایی مدرن که ایران در تولید آنها خودکفا شده + عکس ها

بیشتر بخوانید:

وجود پهپادهایی با برد ۲ هزار کیلومتر، سکوهای پرتاب موشک‌های دو فروندی، سکوهای پرتاب چند فروندی پهپاد با دقت و کیفیت ترکیب این سامانه‌ها که اخیراً در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ به نمایش گذاشته شد، نشان از تاثیرگذاری شگفت این پایگاه‌ها در دفاع و صیانت از امنیت ایران اسلامی و ملت ایران مقابل هر تهدیدی دارد. در بازدید سرلشکر سلامی از پایگاه‌های زیرزمینی موشکی و پهپادی، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گزارشی از روند اقدامات و دستاوردهای جدید این نیرو ارائه کرد.

سردار حاجی‌زاده: می‌توانیم همزمان ۶۰ فروند پهپاد را از پایگاه زیرزمینی به پرواز در آوریم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در پایگاه پهپادی زیرزمینی در لحظه می‌توانیم ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآوریم و هر هدف متخاصمی را مورد اصابت قرار دهیم.

به گزارش خبرآنلان و به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه که همزمان با ایام فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد، اظهار کرد: ما بیانی که حضرت آقا به عنوان یک تکلیف الهی به مجموعه سپاه و نیروهای مسلح فرمودند مبنی بر اینکه باید قوی شوید را به عنوان یک فرمان در مجموعه نیروی هوافضای سپاه با جدیت دنبال کردیم و با تلاش شبانه‌روزی و حمایت عزیزان موثر، بحمدالله توانستیم این حرکت را انجام بدهیم.

وی افزود: هم اکنون در این پایگاه در لحظه می‌توانیم ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآوریم و به دلیل آنکه برد این پرنده‌های بدون سرنشین زیاد است و محدود نیست، محدودیت هدف نداریم و هر هدف متخاصمی را می توانیم مورد اصابت قرار دهیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه قدرت ما به صورت نمایی افزایش پیدا کرده است، گفت: قدرت آتش موشکی و شلیک های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده است و زمان آمادگی‌ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است.

سردار حاجی‌زاده حرف زدن دشمن از قدرت پهپادی سپاه را نشانه افزایش تنوع قدرت ایران توصیف و خاطرنشان کرد: یک روز دشمن از هسته‌ای ما حرف می‌زند چندیست راجع به موشکی می‌گوید و این یعنی قدرت سیاسی آنها توزیع شده است.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

رونمایی از لیلا بلوکاتِ معتاد برای بازی در «آن‌ها مرا دوست داشتند»/ عکس

ش مارس 5 , 2022
در حالی که فیلمبرداری «آن‌ها مرا دوست داشتند» همچنان ادامه دارد، نخستین عکس از بازیگران این فیلم منتشر شد. در این تصویر، لیلا بلوکات در نقش یک معتاد دیده می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رحمانی در خانه‌ای در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000