هشدار نماینده اصولگری ادوار مجلس / بعد از اوکراین قطعا نوبت ایران است

هشدار نماینده اصولگری ادوار مجلس / بعد از اوکراین قطعا نوبت ایران است

فارس نوشت: نماینده پیشین مجلس گفت : مافیای قدرت حاکم بر آمریکاست، این مافیا تصمیم گرفتند که یمن را به نابودی بکشانند، از طرفی اوکراین را که حیاط خلوت خودشان بوده است را به وسیله حضور ناتو به پایگاهی برای کنترل شرق تبدیل کنند.

عباس پاپی زاده نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به مافیای حاکم بر ساختار سیاسی آمریکا گفت: شکل گیری نظام سیاسی آمریکا براساس روابط قدرت و ثروت است، شبکه پشت پرده صهیونیست ها با تکیه بر قدرت و ثروتشان تعیین می کنند که چه کسی در آمریکا به قدرت برسد. شاید در ظاهر کسی رئیس جمهورآمریکا باشد ولی قدرت پنهان پشت پرده که ترکیبی از پول و قدرت است راهبردهای اصلی دولت آمریکا را تعیین می کند.

وی با اشاره به قضایای اخیر اوکراین افزود: بار اول نیست که یک کشور به همسایه خودش حمله می کند به عنوان مثال عربستان به یمن تجاوز کرد یا داعش در کشورهای منطقه ما جنایات کم نظیری مرتکب شد ولی آمریکا در واکنش به این اتفاقات یا سکوت کرده و یا حتی از اقدامات آنان حمایت به عمل می آورد.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: همین اتفاقات در اوکراین رخ می دهد اما آمریکا و اروپا علیه آن موضع گیری می کنند. چرا؟ چون صهیونیست ها توانسته اند با قدرت تبلیغاتی و رسانه ای خود کاری کنند که فردی یهودی در اوکراین رئیس جمهور شود که در نتیجه آن گرایشات سیاسی اوکراین از شرق به غرب تغییر یابد و اوکراین را به دامان غرب بیاندازند.

پاپی زاده گفت: نزدیک به ۸ سال است که چند هزار کودک بیگناه توسط عربستان و مزدوران آمریکایی در یمن کشته می شوند ولی آمریکا حرفی از حقوق بشر نمی زند علاوه برآن زمانی که برخی کشور ها از جمله ایران قصد رساندن دارو به زنان و کودکان یمنی را داشتند شاهد بودیم که آمریکا با محاصره نظامی این کشور اجازه دریافت دارو را نداد.

نماینده سابق مجلس تشریح کرد: این تفاوت ها نشان دهنده مافیای قدرت حاکم بر آمریکاست، این مافیا تصمیم گرفتند که یمن را به نابودی بکشانند، از طرفی اوکراین را که حیاط خلوت خودشان بوده است را به وسیله حضور ناتو به پایگاهی برای کنترل شرق تبدیل کنند. البته برنامه بعدی آنها حضور ناتو در کشورهای همسایه ما است و به دنبال آوردن ناتو به این منطقه هستند، اگر آمریکا موفق شود ناتو را در اوکراین مستقر کند قطعا گام بعدی کشورهای همسایه جمهوری اسلامی است.

هشدار نماینده اصولگری ادوار مجلس / بعد از اوکراین نوبت ایران است

بیشتر بخوانید:

وی ضمن اشاره به جریان ظالمانه حاکم بر جهان افزود: آمریکایی که چنیدن بار از حق وتو به نفع رژیم کودک کش صهیونیستی استفاده کرده و هیچ گاه اجازه تصویب قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی را نداده است امروز به دنبال این است تا به دلیل حمله نظامی روسیه به اوکراین حق وتو را از این کشور بگیرد.

نماینده سابق مجلس ضمن اشاره به تناقض حاکم بر جهان گفت: مافیای حاکم بر آمریکا و اروپا باعث ایجاد چنین مسائلی هستند، در دنیای امروز مظلوم یا ظالم بودن مهم نیست بلکه تامین منافع این جریان مافیایی اهمیت دارد در صورتی که منافع این جریان تامین نشود در گام اول با استفاده از رسانه طرف مقابل را محکوم، و در صورت لزوم با استفاده از قدرت نظامی اهداف خود را محقق می کنند.

وی با اشاره به بحران پیش آمده بین روسیه و اوکراین افزود: درگیری روسیه با اوکراین نشان داد که آمریکا و اروپا در شرایط خاص برای تحقق منافع خود دست به هر اقدام وحشیانه ای می زنند.

پاپی شرکت های اسلحه سازی را جزئی از مافیای حاکم بر ساختار سیاسی آمریکا دانست و گفت: این شرکت ها معمولا صاحبان صهیونیسم دارند و اگر نتوانند بازاری برای فروش محصولات خود پیدا کنند دچار مشکل می شوند. بر اساس آمار، دولت آمریکا از جنگ جهانی دوم به بعد به طور متوسط، سالانه یک جنگ را در نقاط مختلف دنیا به وجود آورده که باعث به وجود آمدن یک بازار برزگ تسلیحاتی برای آمریکا شده است. این جنگ ها قدرت روز افزونی را برای آمریکا به وجود آورده چرا که اقتصاد آمریکا وابستگی زیادی به فروش سلاح دارد.

21231

پست بعدی

خبر مهم درباره آخرین جزئیات دستمزد ۱۴۰۱ کارگران

ج مارس 4 , 2022
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیته حقوق و دستمزد با حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان در حال بررسی دستمزد است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، «حجت‌الله عبدالملکی» امروز ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در حاشیه بازدید از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000