بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی درباره انفجار خونین مسجد پیشاور / دولت پاکستان اقدامات پیشگیرانه کند

بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی درباره انفجار خونین مسجد پیشاور  / دولت پاکستان اقدامات پیشگیرانه کند

ایرنا نوشت : در این بیانیه از دولت پاکستان »موکدا» خواسته شده جهت حمایت از مردم بی پناه ـ به‌ ویژه اقلیت‌های مذهبی ـ در مقابل ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی چاره‌ اندیشی نموده و اقدامات پیشگیرانه و لازم را در نظر بگیرد.

دفتر حضرت آیت‌الله سیستانی درباره انفجار دلخراش مسجد (کوچا ریسالدار) پیشاور پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایرنا، امروز – جمعه ۱۳ اسفندماه – طی یک انفجار بمب قوی در مسجد شیعیان شهر «پیشاور» پاکستان بیش از ۵۵ نفر به شهادت رسیده و تعداد زخمی‌ها این حمله تروریستی نیز ۱۹۰ نفر اعلام شد که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.

بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی درباره انفجار خونین مسجد پیشاور  / دولت پاکستان اقدامات پیشگیرانه کند

درپی این اقدام ترویستی دفتر حضرت آیت‌الله سیستانی بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

برادران و خواهران ایمانی در شهر پیشاور پاکستان (أعزهم الله تعالی) السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

فاجعه دردناکی که امروز در نماز جمعه مسجد (کوچا ریسالدار) به وقوع پیوست، و شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از نمازگزاران بی گناه را در پی داشت، موجب تأسف و اندوه فراوان گردید. ضمن عرض تسلیت به شما عزیزان و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، برای همگان صبر و شکیبایی و برای آسیب دیدگان شفای عاجل و برای شهدای این رخداد تلخ علو درجات مسألت می‌نماییم.

حوزه علمیه نجف اشرف و مرجعیت اعلای شیعه با محکوم نمودن این جنایت هولناک که وحدت مسلمانان را نشانه رفته است، از دولت محترم پاکستان موکدا می‌خواهد در جهت حمایت از مردم بی پناه ـ به‌ ویژه اقلیت‌های مذهبی ـ در مقابل ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی چاره‌ اندیشی نموده و اقدامات پیشگیرانه و لازم را در نظر بگیرد، و اجازه ندهد اجتماعات دینی آنان مورد حملات خشونت بار و وحشیانه گروه‌های افراطی و سنگدل واقع شود. دوام عزت و سربلندی ملت شریف پاکستان را از خداوند متعال خواستاریم.

۲۱۲۱

پست بعدی

جزئیات توانمندی راکت‌اندازهایی مدرن که ایران در تولید آنها خودکفا شده + عکس ها

ج مارس 4 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: سهولت حمل توسط نیروهای پیاده و یگان‌های تکاور و قیمت تولید یک دهم قیمت خارجی از سایر ویژگی‌های راکت‌انداز بومی است. راکت‌اندازهای یکی از تسلیحات و تجهیزاتی هستند که در جنگ‌های امروز کاربردهای بسیاری دارند. بیشترین کاربرد این تسلیحات را باید در حوزه جنگ‌های زمینی دانست. چراکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000