فرمان فوری رئیسی در تنها جزیره ایرانی دریای خزر

فرمان فوری رئیسی در  تنها جزیره ایرانی دریای خزر

ایسنا نوشت: رئیسی در جریان سفر به استان گلستان از جزیره آشوراده و کانال خزینی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات توسعه این مناطق قرار گرفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان گلستان با حضور در جزیره آشوراده و کانال خزینی از نزدیک در جریان مشکلات توسعه‌ای این مناطق قرار گرفت.

رئیس جمهور تأکید کرد: ضروری است که کانال‌های ورودی آب به این منطقه لایروبی شود.

رئیسی خاطر نشان کرد: آب باید در خلیج گرگان جریان داشته باشد. مسئولین بدون فوت وقت سریعاً برای احیاء خلیج گرگان اقدام کنند.

فرمان فوری رئیسی در  تنها جزیره ایرانی دریای خزر

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه پس از این سفر استانی لایروبی آبراهه‌های تامین کننده آب این مناطق انجام شود ، تصریح کرد: حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز جلسه کارشناسی را تشکیل و اقدامات لازم بسرعت آغاز شود.
دکتر رئیسی خاطرنشان کرد: دستگاه های اداری ، احیا، نگهداری و استفاده از این طبیعت را در پیچ و خم روزمرگی معطل کرده اند.
رئیسی با اشاره به ظرفیت های این منطقه برای توسعه در زمینه گردشگری و محیط زیست، اظهار داشت: چندین بار در زمینه توسعه این منطقه مطالعه انجام شده است لذا الان دیگر زمان اجرا است و تعلل پذیرفتنی نیست.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

تقاضا برای خرید طلا و سکه بالا رفت

ج مارس 4 , 2022
ایسنا نوشت: طبق تحلیل نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم رشد صعودی قیمت اونس جهانی طلا اما ثبات نسبی نرخ ارز در داخل سبب شد که قیمت سکه و طلا تابع افزایش قیمت اونس جهانی حرکت نکند و رشد کمی را تجربه کند. محمد کشتی‌آرای در رابطه با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000