رییسی در گلستان : دولت دنبال حل مشکل بیکاری استان است

رییسی در گلستان : دولت دنبال حل مشکل بیکاری استان است

ایرنا نوشت:

رییس جمهور در بدو ورود به گلستان با اشاره به ظرفیت‌های فراوان این استان در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی گفت: دولت سیزدهم با تکیه بر این توانمندی‌ها به دنبال حل مشکل بیکاری و اشتغال در این استان است.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در بدو ورود به گلستان برای انجام شانزدهمین سفر استانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با کمک همه مسئولان استانی در یک کار جهادی و با الگو گرفتن از سرداران شهید استان یک کار متفاوت انجام داده و کار ماندگاری در گلستان انجام شود.

وی بیان کرد: گلستان قطب کشاورزی و گردشگری کشور است و در بخش صنعت نیز کارهای زیادی در این استان انجام شده اما هنوز مشکلاتی در این بخش ها وجود داد.

رییس جمهور افزود: دولت سیزدهم به همراه مدیران گلستان برای حل این مشکلات به خصوص بیکاری به عنوان دغدغه خانواده های دارای فرزندان تحصیل‌کرده اقدام خواهد کرد که لازمه آن حرکت جهادی با پیروی از سیره سرداران شهید است.

رییسی در گلستان : دولت دنبال حل مشکل بیکاری استان است

بیشتر بخوانید:

رییس‌دفتر رییس‌جمهور، معاون امور بانوان و خانواده، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و وزیران کشور، جهادکشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، امور اقتصادی و دارایی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آیت‌الله رییسی را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.

بازدید از طرح‌های صنعتی، زیرساختی، راه، کشاورزی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و نشست خبری با رسانه های گلستان از جمله برنامه‌های رییس‌جمهور در سفر به این استان است.

آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

کنایه اصولگرایانه به اصلاح‌طلبان پس از جدی شدن توافق / ۳۰ سال انتظار ناکام برای دریافت چراغ سبز آمریکا

ج مارس 4 , 2022
فارس نوشت:رنجبرزاده گفت: کنار مذاکرات با غربی‌ها باید ارتباط با کشورهای همسایه و منطقه را نیز فراموش نکنیم و در دستورکار قرار دهیم.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000