نماینده ادوار مجلس: مذاکرات نرمش می‌خواهد/ ۲۰ نماینده مخالف برجام در مجلس نمی‌توانند نظرشان را به ملت تحمیل کنند

نماینده ادوار مجلس: مذاکرات نرمش می‌خواهد/ ۲۰ نماینده مخالف برجام در مجلس نمی‌توانند نظرشان را به ملت تحمیل کنند

ایلنا نوشت:حقیقت‌پور گفت: تشحیص این‌که مذاکره بشود یا نشود بنا به تشخیص مقام معظم رهبری و شورای عالی امنیت ملی است.

منصور حقیقت‌پور درباره این‌که خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه شاید مذاکرات به زودی به نتیجه نرسد، اگر این اتفاق رخ دهد با شرایط فعلی کشور چه تاثیری بر مردم خواهد گذاشت، گفت: سال‌ها است که این وضعیت را تمرین کرده‌ایم بنابراین کسی نباید ما را از به نتیجه نرسیدت مذاکرات بترساند، ۴۳ سال است تحریم هستیم و اتفاقا از آن روزی که تحریم‌ها آغاز شد، انگلیسی‌ها پول‌هایی که برای دادن تانک از ما گرفته بودند گرو گرفتند و ندادند با همه این رفتارها ما گلیم ممکلت خودمان را از آب بیرون کشیدیم.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درست است که شرایط برای مردم سخت شده است و وجود چنین شرایطی در شأن مردم نیست اما قطعا مردم بین اینکه شرایط‌شان بدتر شود و یا اینکه شأن‌شان حفظ شود عزت‌شان را خواهند پسندید.

وی با بیان این که ما باید عزت‌مدارانه بایستیم البته مذاکرات نرمش هم می‌خواهد، اظهار داشت: هرچیزی که مقامات و مسئولان ما در شورای عالی امنیت ملی برای گروه مذاکره‌کننده ترسیم کنند؛ گروه مذاکره کننده در راستای آن باید تلاش کند و همه ملت هم باید از گروه حمایت کنند.

حقیقت‌پور در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که در برخی از تحلیل‌ها گفته می‌شود اگر مذاکرات به نتیجه نرسد و وضعیت اقتصادی و معیشت مردم آسیب ببیند ممکن با مشکلات معیشتی روبه‌رو شویم برای اینکه چنین اتفاقی رخ ندهد مسئولان و تصمیم‌گیران چه اقداماتی در جهت مطالبات مردم باید انجام دهند، گفت: اگر مدیریت داخل کشور را درست کنیم حتما می‌توانیم اقدامات مناسبی در جهت رفاه مردم فراهم کنیم.

مذاکرات نرمش می‌خواهد/ ۲۰ نفر در مجلس نمی‌توانند نظرات خودشان را به ملت تحمیل کنند

بیشتر بخوانید:

این نماینده مردم در مجلس نهم عنوان کرد: امروز قمیمت برنج در کشور بالا رفته است، بالا رفتن قیمت برنج چه ربطی به تحریم‌ها دارد؟ ۴ نفر آدم دلال و زالوصفت برای کشور مشکل ایجاد می‌کنند، دولت باید همان‌طور که در ارتباط با عقب‌نشینی در سواحل برخورد کرد با دلالان زالوصفت هم همان‌طور برخورد کند.

وی تاکید کرد: این شرایط فقط نیازمند مدیریت است، آقای رئیسی از کارخانه خودروسازی بازدید داشت. چقدر خودرو در انبارهای تولیدکنندگان خودرو وجود دارد اما مردم باید خودرو را گران بخرند؟ اگر مدیریت اصلاح شود مردمی که تا امروز ایستاده‌اند بقیه راه هم خواهند ایستاد.

حقیقت‌پور درباره این‌که امروز جریانی هسمو با دولت بر طبل عدم توافق می‌زنند، بیان کرد: این حرف‌شان غیرمنطقی است، تشحیص این‌که مذاکره بشود یا نشود بنا به تشخیص مقام معظم رهبری و شورای عالی امنیت ملی است. اگر شورا امنیت ملی تائید کند مذاکره صورت می‌گیرد اگر تائید نکند نمی‌شود این که هرکسی دکانی برای خودش باز کند، نظراتش که مهم نیست نظرات را باید شورای عالی امنیت ملی بدهد نه این که عده‌ای اذهان مردم را خراب کنند.

وی ادامه داد: ۲۰ نفر در مجلس بیشتر مخالف برجام نیستند اما ما الگو داریم این ۲۰ نفر که نمی‌توانند نظر خودشان را به بقیه ملت تحمیل کنند.

حقیقت‌پور تاکید کرد: شاخصی که باید نظراتش در مذاکراتش جاری و ساری باشد، شورای عالی امنیت ملی است که مجموع قوای جمهوری اسلامی که صلاحیت دارند در آنجا اظهارنظر می‌کنند؛ تیم مذاکره‌کننده از خودش هیچ ندارد و هرچه دارد از شورای عالی امنیت ملی است.

21217

پست بعدی

درگذشت کاظم سعیدی، ناشر پیشکسوت

پ مارس 3 , 2022
ایسنا نوشت: کاظم سعیدی، پیشکسوت صنعت نشر از دنیا رفت. کاظم سعیدی مدیر نشر آرمان و مدیر اسبق شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان بود. حسن اشرف الکتابی، مدیر انتشارات استاندارد با اعلام این خبر، او را "یکی از همکاران عزیز، گرانقدر و خوش‌نام" توصیف کرده است. ۵۸۵۸

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000