حضور سرزده رئیسی با این همه دوربین و عکاس و دم و دستگاه؟

حضور سرزده رئیسی با این همه دوربین و عکاس و دم و دستگاه؟

جمهوری اسلامی نوشت: دیروز تلویزیون اعلام کرد رئیس‌جمهور رئیسی بدون اطلاع قبلی ایران‌خودرو را مورد بازدید قرار داده است. در عین‌ حال، وزیر صمت، دوربین، خبرنگار و مسئولین خودروسازی را هم در خبر نشان داد!

قبلاً فکر می‌کردیم در دولت جدید که نامش «دولت مردمی» است، بازدیدهای بدون اطلاع قبلی با دولت‌های قبلی فرق می‌کند و بدون اطلاع تلویزیون و مسئولین انجام خواهد شد ولی دیدیم که در این دولت هم مثل دولت‌های قبلی، منظور از بدون اطلاع قبلی، بدون اطلاع قبلی مردم است نه تلویزیون و مسئولین.

البته این احتمال هم وجود دارد که دوربین‌ها و وسایل عکاسی، به دلیل هوشمند بودن، واقعاً هم بدون اطلاع قبلی، خودشان خبر شده و در صحنه حاضر شده باشند. مسئولین هم که در هوشمند بودن جای خود دارند!

23302

پست بعدی

از پدرم خواستم 6میلیارد تومان طلا که نزد او امانت گذاشتم پس بدهد/ چون پس نداد از گاوصندوقش17میلیارد تومان دزدیدم

پ مارس 3 , 2022
ایران نوشت:بیست و پنجم دی ماه امسال پرونده‌ای مبنی بر سرقت از یک خانه در کلانتری تجریش تشکیل شد و برای پیگیری و شناسایی سارق یا سارقان پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. مرد میانسال در تشریح ماجرا گفت: چند ساعتی به اتفاق خانواده‌ام از خانه بیرون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000