نماینده مجلس : دولت نباید هزینه‌ سوءمدیریت ایران خودرو و سایپا را بپردازد / بازدید رئیسی هشدار جدی به مدیران خودروسازی بود

نماینده مجلس : دولت نباید هزینه‌ سوءمدیریت ایران خودرو و سایپا را بپردازد / بازدید رئیسی هشدار جدی به مدیران خودروسازی بود

ایرنا نوشت: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید هیات مدیره قوی مدیریت شرکت‌های خودروسازی را بر عهده داشته باشد که متاسفانه مدیریت این مجموعه‌ها نیز انحصاری است.

احمد امیرآبادی با اشاره به بازدید رییس جمهوری از مجموعه ایران خودرو گفت: دولت باید سریعا سهام خود در ایران خودرو و سایپا را واگذار کند، دولت نباید هزینه‌های سوءمدیریت ایران خودرو و سایپا را پرداخت کند.لذا بازدید رئیس جمهور هشدار جدی به مدیریت این مجموعه‌ها بود.

نماینده مردم قم حضور رییس جمهور از مجموعه ایران خودرو را مفید خواند و افزود: این بازدید گام مهمی برای احیای حقوق عامه بود. باید هیات مدیره قوی مدیریت این شرکت‌های خودروسازی را بر عهده داشته باشد که متاسفانه مدیریت این مجموعه‌ها نیز انحصاری است.

دولت نباید هزینه‌ سوءمدیریت ایران خودرو و سایپا را بپردازد/ بازدید رئیسی هشدار جدی بود

بیشتر بخوانید:

وی تصریح کرد: وقت آن رسیده که این دو مجموعه خودروسازی در برابر حمایت‌هایی که دولت و مجلس از آنها کرده است پاسخگو باشند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: نمایندگان به دنبال خودکفایی جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها هستند اما دفاع از حقوق مردم و مصرف کنندگان نیز برای نمایندگان مهم است. اگر این دو مجموعه خودروسازی نیز حقوق مردم را رعایت نکنند مجلس حتما در رابطه با واردات خودرو تصمیم خواهد گرفت.

وی با اشاره به عدم رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از وضعیت خودروهای داخلی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبری مجلس تا ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۱ نیز به این مجموعه‌ها فرصت می‌دهیم که روند خود را اصلاح کنند در غیر اینصورت تصمیم اساسی درمورد این دو مجموعه اتخاذ خواهد شد.

219

پست بعدی

واکنش عباس عبدی به «حاکمیتی» معرفی کردن طرح صیانت

چ مارس 2 , 2022
عبدی از تلاش حامیان صیانت برای حاکمیتی معرفی کردن این طرح انتقاد کرد. عبدی: چون قادر به دفاع از طرح خود نیستند، آن را حاکمیتی می‌نامند، تا هزینه چنین طرح نادرستی را از روی دوش خود بردارند؛ ادعای فدایی حاکمیت بودن را هم دارند. بیشتر بخوانید: عبدی : افرادی پول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000