نوفل‌لوشاتو دچار «آریتمی» شد

نوفل‌لوشاتو دچار «آریتمی» شد

نمایش «آریتمی» از امروز، چهارشنبه ۱۱ اسفند در تماشاخانه نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «آریتمی» به کارگردانی فردین رحمانپور و تهیه‌کنندگی امین اسعدی از امروز، چهارشنبه ۱۱ اسفند هر روز ساعت ۱۷ در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این اثر که با نویسندگی مشترک فردین رحمانپور و محمد کرمی نوشته شده، چنین آمده است: «آریتمی به معنای نامنظم بودن است، می‌خواهم همانند نقاش، ذهن نامنظمم را برایتان نقاشی کنم. زمان حضور غیرواقع در صحنه فرا رسیده بود، لازم بود زندگی نه آنچنان که در واقعیت اتفاق می‌افتد بلکه آن‌طور که به شکلی مبهم در رویاها، دیده‌ها و لحظات اعتلای روحی‌مان احساس می‌کنیم تصویر شود… ذهن به صورت سیالی از خودآگاهی نیز به تصویر کشیده شده، جایی که ادراک حواس و پدیده فکری همواره در حال تغییر هستند.»

بازیگران این نمایش ۷۰دقیقه‌ای (به ترتیب حروف الفبا) فرزاد احدی، مانا افکار، علی اکباتانی، الهه جامی، پوریا صفایی‌زاده، حنا فتح‌الهی، امیرحسین قلندری، حامد کریوند، سمانه مرادی و مرتضی یعقوب‌پور هستند.

نوفل‌لوشاتو دچار «آریتمی» شد

۵۷۲۵۹

پست بعدی

«کتاب موسیقی» ویژه سال ۱۴۰۱ منتشر شد

چ مارس 2 , 2022
سالنامه پژوهشی «کتاب موسیقی» ویژه سال ۱۴۰۱ شامل تاریخ تولد و درگذشت هنرمندان، وقایع مهم موسیقایی یک سال اخیر و معرفی برگزیدگان جشنواره‌های موسیقی، منتشر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سالنامه پژوهشی «کتاب موسیقی» ویژه سال ۱۴۰۱ با طراحی و پژوهش حمیدرضا عاطفی، پژوهشگر و معاون اجرایی خانه موسیقی برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000