جلسه ویژه شمخانی با نمایندگان مجلس درباره مذاکرات وین

جلسه ویژه شمخانی با نمایندگان مجلس درباره مذاکرات وین

ایسنا نوشت: دریابان شمخانی: راهبرد اصلی کشور در کنار تلاش برای رفع تحریم‌ها، تمرکز بر ایجاد سازوکارهای بی‌اثر کردن ابزار تحریم است و خوش‌بختانه در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

صبح امروز در جلسه ویژه‌ای با حضور دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دبیرخانه شورا، آخرین تحولات مذاکرات لغو تحریم‌ها تشریح شد.

در جریان این جلسه، روند طی شده از ابتدای دور جدید مذاکرات در دولت سیزدهم و پیشرفت‌ها و چالش‌های موجود و همچنین اصلی‌ترین اولویت‌هایی که در دستور کار تیم مذاکره‌کننده ایران است به اطلاع نمایندگان حاضر در جلسه رسید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در این جلسه با تاکید بر ضرورت حل سریع چند موضوع باقی مانده در مذاکرات که هنوز پیرامون آن توافقی حاصل نشده اظهار داشت: تجربیات تلخ ناشی از بدعهدی آمریکا و بی‌عملی اروپا، تامین الزامات شکل‌گیری توافقی قابل اتکاء، متوازن و پایدار را اجتناب‌ناپذیر کرده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش شمخانی به حمله روسیه به اوکراین : غرب مسئول مستقیم جنگ‌هاست

دریابان شمخانی تاکید کرد: راهبرد اصلی کشور در کنار تلاش برای رفع تحریم‌ها، تمرکز بر ایجاد سازوکارهای بی‌اثر کردن ابزار تحریم است و خوش‌بختانه در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

نمایندگان حاضر در جلسه نیز با اشاره به عبور کشور از گلوگاه‌هایی که به دلیل تحریم‌های ظالمانه در اقتصاد کشور و معیشت مردم ایجاد شده بود، بر تداوم تلاش موثر تیم مذاکره‌کننده ایران به منظور استیفای حقوق از دست رفته ملت در توافق‌نامه برجام تا حصول نتیجه تاکید کردند.

۲۱۲۱۵

پست بعدی

رهبر روس ارکستر فلارمونیک مونیخ برکنار شد

چ مارس 2 , 2022
ایسنا نوشت: والری گرگیف، رهبر روس ارکستر فلارمونیک مونیخ در پی بی‌پاسخ گذاشتن درخواست شهردار این شهر برای محکوم کردن تهاجم روسیه به اوکراین از سمتش برکنار شد. شهردار مونیخ روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند، (اول مارس ۲۰۲۲) اعلام کرد، والری گرگیف، رهبر روس ارکستر فلارمونیک مونیخ به دلیل محکوم نکردن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000