دبیر کمیسیون مشترک: منتقدان و مخالفان طرح صیانت «گرگ‌های مجازی و سگ‌های قلاده بلند» هستند

دبیر کمیسیون مشترک: منتقدان و مخالفان طرح صیانت «گرگ‌های مجازی و سگ‌های قلاده بلند» هستند

دیدبان ایران نوشت: ویس کرمی دبیر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت و نماینده حامی صیانت در توییتی منتقدان و مخالفان این طرح را «گرگ‌های مجازی و سگ‌های قلاده بلند» خواند. وی در این باره در توئیتی نوشت: گرگ‌های مجازی و ‎سگ‌های قلاده بلند غربگرا از قانونمندی آن می‌ترسند.

مهرداد ویس کرمی دبیر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت و نماینده حامی صیانت در توییتی منتقدان و مخالفان این طرح را «گرگهای مجازی و سگهای قلاده بلند» خواند.

وی در توئیتی در باره اهمیت طرح صیانت نوشت:

۱. به دلیل اهمیت، موضوعی حاکمیتی و محتاج قانونگذاری است.

۲. در کشورهای پیشرفته قانونمند است.

۳. چند وجهی،پیچیده و نیازمند مدیریت فراقوه ای است.

۴. گرگ های مجازی و ‎سگهای قلاده بلند غربگرا از قانونمندی آن می‌ترسند.

۵. قانونمندی، به نفع کسب و کارهای سالم مجازی است.

وی پیش از این نیز گفته بود که گفت: برخی از مسائل ماهیت حاکمیتی دارند و تصمیم‌گیری درباره آن در غالب یک وزارتخانه نمی‌گنجد و از آنجایی‌که فضای مجازی اهمیت ویژه دارد باید کل نظام درباره آن تصمیم‌گیری کند. این طرح بدون تردید ۳ تا ۵ سال آزمایشی اجرا خواهد شد.

دبیر کمیسیون مشترک: منتقدان و مخالفان طرح صیانت «گرگ‌های مجازی و سگ‌های قلاده بلند» هستند

دبیر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت ساعاتی پس از این توئیت و در پی واکنش‌ها به استفاده‌ی این نماینده‌ی مجلس از عبارت «‎سگ‌های قلاده بلند غربگرا» برای منتقدین طرح صیانت، در توئیت دیگری نوشت:

سگهای قلاده بلند توهین نیست بلکه تعبیری است که ریچارد المان (رئیس قدیم سازمان سیا) در مورد کسانی به کار می‌برد که کورکورانه و بدون مزد و مواجب، مقلد و مروج تفکر لیبرال دموکراسی آمریکایی هستند؛ بلند بودن قلاده به این معناست که نمی دانند با چند واسطه و نامحسوس، کنترل می شوند.

۲۱۵

پست بعدی

رئیسی جمخه به گلستان می رود

چ مارس 2 , 2022
ایسنا نوشت: استاندار گلستان از سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به استان گلستان در روز جمعه پیش رو خبر داد. علی محمد زنگانه با اشاره به اینکه در ادامه سفر های استانی رئیس جمهور کشورمان، گلستان مقصد بعدی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خواهد بود، اظهار کرد: سفر های استانی یکی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000